piątek, 1 marca 2013

Wielkanocne akcenty.

Na Waszych blogach już pachnie wiosną i świętami.
Robicie piękne kartki, ozdabiacie jajka, szydełkujecie świątecznie.

U mnie w tym roku zastój na tym polu. Jakoś brakuje czasu na nowości.
Mogę jedynie pokazać kartki, które zrobiłam w zeszłym roku.





 
 
Karteczek było więcej, ale niestety nie zdążyłam ich obfocić przed wysłaniem.
Korzystałam ze wzorków znalezionych w necie oraz z tych zamieszczonych w "Haftach Polskich" i w "Kramie z Robótkami".
Nie lubię zbytniego przepychu, dlatego nie ozdabiam dodatkowo moich kartek. Takie proste najbardziej mi się podobają.
 
Dziękuję, że do mnie zaglądacie. Dziękuję za komentarze, bo dzięki nim mój blog żyje.
 
Pozdrawiam dzisiaj nareszcie słonecznie:))   Ola.
 


1 komentarz:

  1. Zawsze podziwiam twoje hafty, śliczne i tym razem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...