środa, 19 marca 2014

Prezenty dla Was.

Liczba obserwatorów sięgnęła 200.
Jestem szczęśliwa i miło mi bardzo, że chcecie do mnie zaglądać.

W rocznicę powstania mojego bloga ogłosiłam małe głosowanko.
Podliczyłam głosowanie na cukierki, które Wam obiecałam i wyszło, że oddałyście
10 głosów na koraliki
8 głosów na chustę
5 głosów na skrętki
1 głos na poduszkę
1 głos na mitenki
1 głos na komin
1 głos na haftowany igielnik
9 osób nie potrafiło się zdecydować :)
16 osób nie brało udziału w głosowaniu, tylko złożyły życzenia

Zatem
postanowiłam, że zrobię chustę - zielone ananasy, coś z koralików - jak zrobię to pokażę i skrętki.
A co, poszalałam. Tym samym wygrają 3 osoby.
Przecież to dzięki Wam istnieje ten blog i wolno mi rozdawać prezenty.

Ogłaszam zatem rozdawajkę dla obserwatorów.


Zasady proste:
- baner na Waszym blogu
- komentarz z chęcią otrzymania prezentu, pod tym postem

Zapraszam do zabawy.
Czasu do namysłu sporo, bo wyniki ogłoszę 1 maja.

Pozdrawiam gorąco.
Ola.

61 komentarzy:

  1. Hurrrra Pierwsza. Zapisuję się i czekam cierpliwie. Zapraszam również do siebie na małą rozdawajke. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisałam się i czekam. Zapraszam również do siebie na małe rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że się zapisuję:) Nie mogę sobie odmówić szansy na zdobycie jednej z Twoich czarownych prac:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję 200 i zyczę nastepnych
    zapisuję sie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma nad czym się namyślać Olu :) Zapisuję się i będę szczęśliwa, jeśli wygram którąkolwiek z Twoich prac, przy żadnej konkretnej upierać się nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję sie oczywiście :) Banerek na blogu odhaczony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do kolejeczki i gratuluję dwusetki

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję popularności bloga. Piękne prezenty przygotowałaś Olu, banerek wstawię, ale pozostawiam większe szanse dla osób, które nie dziergają, za to koralikują. Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 200 obserwatorów :) zapisuję się do kolejeczki i banerek odhaczony

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce i już wstawiam banerek:))

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie wezmę udział, banerek jest :)
    zapraszam również na moje candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku Olu i ja się zapisuje , gratuluję takiego grona obserwatorów. Olu ale banerek wrzucę dopiero w poniedziałek :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moze szczesliwa 13? Gratuluje rocznicy i ilosci rosnacej obserwatorow.Piekne prezenty przygotowalas. Chetnie wezme udzial w losowaniu tych pieknych prezentow ale banerka nie wstawie, gdyz nie prowadze bloga. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu gratuluję rocznicy i oczywiście staję w kolejce:)
    zapraszam też na moje candy!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. z miłą chęcią się zapisuję,pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, nie mogę pozostać obojętna. Ta chusta .... co by nie było to jestem zainteresowana :)
    Pozdrawiam-H

    OdpowiedzUsuń
  17. To może i ja - co prawda kolejka już spora - stanę i cierpliwie poczekam do 30.04.br. Banerek już wstawiam.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja grzecznie się zgłaszam po cukiereczki, pewnie nic nie wygram bo już raz dostałam od Ciebie skarpeteczki, ale co tam jak zabawa to zabawa..... gratuluję Kochana przekroczenia 200-tki!!!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!!!!!!!!!Zapisuję się :-)- tylko banerek wrzucę w weekend. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu gratulacje, wielkie gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję 200 obserwatorów !!!
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Olu ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tylu obserwatorów i chętnie ustawię się w kolejkę :)
    Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Zapisuję się, oczywiście!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Oddałam głos na chustę i będę czekała na losowanie.... z niecierpliwością :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj Olu, ja też w kolejce!!! Mam nadzieję, że dopisze mi szczęście:) Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje rocznicy i 200 obserwatorów! Oczywiście chętnie ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję obserwatorów! Oczywiście nie mogłoby mnie tu zabraknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję popularności bloga!
    Tworzysz przepiękne prace, chusta mnie urzekła! Będę z nadzieją czekać na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Olu i ja Gratuluję popularności i cieszę się razem z Tobą .
    Coś zabiegana ostatnio jestem i zaległości w blogowaniu i w odwiedzinach .
    Jeśli mogę to ustawiam się w kolejce do zabawy i z chęcią przygarnęła bym te koraliczki.
    Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Olu z dużą przyjemnością się zapisuję :))) Wiesz, szewc bez butów chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się dopisuję do listy ;) Banerek tutaj zamieszczony: http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  33. Olu oczywiście, że się zgłaszam :) Pewnie szans w losowaniu nie mam, ale nadzieję zawsze warto mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ananaski :D to jest to! :) zgłaszam chęć udziału w zabawie
    pozdrawiam
    joanka

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Patrz jakie zaległości mam,przegapiłam rocznicę ale gratuluję:))A jak już jestem to i na cukierki się zapiszę ,a co:)))

    OdpowiedzUsuń

  36. I ja i ja chodź już wygrałam to wiem jakie to cuda i
    spróbuję szczęścia jeszcze raz ;))) Ominąć tego się
    nie da !!! Gratuluję tylu obserwatorów moja droga
    tworzysz cuda i każdy chce podziwiać !!! pozDrawiaM Olu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję i ja po te cudowności bo moje ręcę nigdy czegoś takiego nie stworzą :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dołączam z przyjemnością i gratuluję:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Chusta jest po prostu przepiękna... *____*
    Niezwłocznie ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  40. O kurczę, a dlaczego ja wcześniej tego postu nie zauważyłam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. To ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. I przegapiłabym - więc szybko ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wkomponuję się w kolejkę zauroczona chusta w energetycznym, wiosennym kolorze: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję obserwatorów :) Cudności rozdajesz i dlatego grzecznie stanę w kolejce po tą wspaniałą chustę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. staje w kolejce po tak śliczne cukierasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolejka długa, ale ustawiam się grzecznie, bo takie śliczne są cukiereczki :) Może los się do mnie uśmiechnie...
    I gratuluję Ci wspaniałego bloga !!!
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję się w kolejeczkę :) Już niedługo też zaproszę na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jestem " nowa" u Ciebie. A ponieważ podziwiam wszelkie drutowanie, a chusty mnie wprawiają w zachwyt, spróbuję swych sił w kolejce. Zapraszam też do mnie na blog 5porroku.blogspot.com
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja jeszcze się zglaszam, twoj blog obserwuję od dawna , bo tez jestem haftująca , drugą ulubioną techniką to pergamano, zapraszam do siebie http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. To i się ustawiam w kolejce,bo nagrody są rewelacyjne:)Gratuluje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję i oczywiście zapisuję się bo uwielbiam szydełkowanie a ostatnio brak mi czasu dla swojej pasji. W rewanżu zapraszam na candy do siebie.
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zawsze do Ciebie zaglądam i naprawdę nie wiem jak to się stało, że prawie przegapiłam Twoją rozdawajkę. Biegnę więc szybko i staję w kolejce, bo fajnie byłoby posiadać coś zrobionego takimi zdolnymi rączkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj Olu. Trafiłam dziś do Ciebie i jeszcze udało mi się stanąć w kolejce:) Nie mam szczęścia na loterii ale może w końcu coś się zmieni, mam taką nadzieję. Stoję więc grzecznie i czekam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. z tej grzeczności zapomniałam napisać , ze wkrótce mam rocznicę blogowania i ogłosiłam candy urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję się i ja!
    Serdecznie zapraszam na swoje Candy: http://arteria-art.blogspot.com/2014/04/konkurs-do-wziecia-kolczyki-sylvia.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluje serdeczne i ... z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak na koniec to jeszcze ja dołączę do kolejeczki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...