piątek, 7 marca 2014

Pamiątka chrztu.

Ostatnio dużo było chwalenia się wygranymi, pokazywania prezentów, marudzenia na samopoczucie.
DOŚĆ TEGO.

Dzisiaj chciałam pokazać coś, czym się ostatnio zajmowałam.

Jako odskocznia od drutów i koralików powstał haft.
Właściwie hafcik zamówiony przez miłą Panią.
Oprawiony na biało, opatrzony odpowiednim napisem jutro frunie do zamawiającej.

Dzisiaj mogę go Wam pokazać, bo został zaakceptowany.
Wprawdzie na razie wirtualnie, ale mam nadzieję, że na żywo też się spodoba.










Wzór zaczerpnięty z sieci, mulina DMC, kanwa 18 ct.
Efekt z połączenia tych składników - chyba nienajgorszy.

Wszystkim zaglądającym do mnie dziękuję za wizyty, za komentarze.
Witam nowych obserwatorów.
Polecam się na przyszłość.
Ola.

32 komentarze:

  1. Hafcik i kartka są śliczne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft! Piękna i subtelna karteczka. Śliczna praca.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hafcik przepiękny, klientka musi być zadowolona!!!! A prezentów na Ciebie spadł wór.... zazdroszczę!!! Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt nie najgorszy? Osobiście byłabym bardzo zadowolona gdybym dostała taką pamiątkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem. Cudna pamiątka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Красивая вышивка)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt wspaniały! Karteczka prezentuje się ślicznie. Miłego Dnia Kobiet Olu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała pamiątka, doskonale wykonana. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka! A ten wzór na pamiątkę to jeden z najładniejszych jakie do tej pory widziałam w sieci. Nie może się nie podobać zamawiającej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiątka będzie wspaniała, dla mnie ten wzorek jest najwspanialszym jaki widziałam- delikatny a zarazem bardzo wymowny....
    Śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też ten wzorek parę razy oglądałam , wydawał mi się trudny,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piekny wzór! Mam go w pliku ,,do zrobienia" jest taki delikatny i oddaje ton uroczystości!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny hafcik. Obdarowana będzie zadowolona.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny efekt :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZEŚLICZNA kartka i haft:) szkoda, że moje dziewczyny takich nie dostały, bo pamiątką cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta kartka, wzorek świetny świetne kolorki ma, a ty go tak cudnie oprawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marudo jedna jakie śliczne rzeczy robisz! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę takich umiejętności :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny hafcik. Karteczka wyszła bardzo delikatnie jest taka ulotna....

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam, ileż to razy musiałaś igłę nawlec, żeby takie cudo wyhaftować? Gratuluję umiejętności i cierpliwości, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny haft :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu piękności taki śliczny haft ja mam również zamówienie ale dla chłopca i mam dylemat oj całe szczęście że mam dużo czasu buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna pamiątka chrztu! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka bardzo mi się podoba. I gdybym to ja była mamą obdarowanego chłopca zaraz zaniosłabym ją do oprawy, żeby powiesić na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny hafcik i wspaniała pamiątka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Na zdjęciach wygląda zjawiskowo, na żywo z pewnością jeszcze lepiej. Piękny haft !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...