środa, 22 stycznia 2014

Już minął rok.

Dzisiaj balety i imprezka od rana, bo mój BLOG ma 1 roczek.




Takie miałam obawy czy dam radę, czy się wpasuję w ten wirtualny świat, czy sprostam swoim oczekiwaniom i wreszcie czy będę miała co pokazywać.

Niepotrzebnie się martwiłam.

Na pewno wiele rzeczy można by poprawić i podrasować, ale cały czas uczę się blogować.
Jutro będzie lepiej :)
Za rok będzie lepiej :)

Teraz trochę statystyki :
- napisałam 173  posty
- Wy napisaliście 2.752 komentarze
- blog ma 186 obserwatorów i 277 osób w kręgach Google+, wprawdzie niektóre osoby są tu i tu,   ale to i tak dla mnie sukces
- poznałam mnóstwo fajnych blogów i cudownych osób z talentami
- przez ten roczek odwiedziliście mojego bloga aż 38.100 razy z haczykiem ! rewelacja!

Dziękuję Wam kochani za życzliwość, za zainteresowanie, za każde miłe słowo tutaj zostawione.
Mam nadzieję, że zechcecie ze mną nadal zostać. Bez Was ten blog był by smutny, albo w ogóle by go nie było.
Dzięki wielkie.

W związku z rocznicą wypadało by ogłosić jakąś rozdawajkę, proszę wybaczcie mi, ale po prostu się nie wyrabiam i cukieraski będą później.
Mam taki pomysł: może sami wybierzecie co chcielibyście dostać. Zostawiajcie propozycje pod tym postem. Co robię, co się podobało najbardziej - wszystkie dane na blogu :) (chusty, skarpety, czapki, kominy, koraliki, haft krzyżykowy)
Śmiało. Liczę na gromki udział i pomoc w wyborze cukiera.
Oczywiście ogłoszenie wyników umieszczę w osobnym poście.

Jeszcze raz za wszystko dziękuję.
Do zobaczenia wkrótce.
Pozdrawiam.  Ola.



56 komentarzy:

  1. Olu droga gratulacje w pierwszym rzędzie a jak to się mówi kto rano wstaje .....ten moze będzie mieć szczęscie - staję grzecznie w ogonku i jakby się szczęście do mnie uśmechnęło to i tak bym była zadowolona z każdej twej pracy ale chusty u ciebie są boskie wstawiam banerek u siebie i nic więcej nie gadam buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się niedokładnie wyraziłam, ale dzisiaj tylko składamy propozycje na cukieraski, ja je wydziergam i dopiero później ogłoszę rozdawajkę.
    Twoja propozycja na chustę zostaje zapisana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oleńko, 100 lat, kochana pierwszy roczek jest najpiękniejszy. Potem już z górki. tak jak w życiu hi hi. Twoje prace są śliczne, dopracowane, pełne miłości. Życzę więc Ci z okazji 1 roczku bloga - nowych pomysłów, zapału w realizacji pasji, aby doba rozciągała się jak guma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje roczku! Ja dopiero w połowie drogi :) ja poduszkę bym chciała :) co bym tylko nie przegapiła rozdawajki albo np zamieściła banery a sie nie zapisała:) bo ja tak mam czasem hihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Olu, ciesze sie ,ze prowadzisz bloga, robisz naprawde piekne , wspaniale rzeczy, jestes baaaaaaardzo pracowita, mozna sie inspirowac Twoimi uroczymi pracami, trzymaj tak dalej, chcialabym miec piekna bransoletke z koralikow,gratuluje Ci , baw sie dobrze z okazji urodzin bloga, pozdrawiam cieplo, ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Olu, życzę Ci jeszcze wielu, wielu postów :-) I wielu wspaniałych chwil z nami. A prywatnie życzę Ci dużo zdrowia i spełnienia marzeń.
    Jeśli chodzi o moje życzenia, to są to koraliki... pewnie dlatego, że sama nie umiem stworzyć z nich czegoś tak cudownego, jak Twoje naszyjniki i bransolety.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Droga Olu bardzo się cieszę,że tak pięknie zaistniałaś w blogowym świecie. Życzę Ci wielu , wielu wspaniałych kolejnych lat w blogowaniu i zachwycaniu nas , którzy do Ciebie zaglądają swoją piękną rękodzielniczą sztuką. Ja też jestem za koralikami bo nigdy nie robiłam biżuterii:) Wszystkiego dobrego Ina

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, gratuluję :) i życzę stu lat blogowania, nieustanych pomysłów i ciągłej kreatywności.
    Ja jestem fanką Twoich skarpetek.Skarpetki - skrętki wprost pasjami uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję roczku !!!
    Życzę kolejnych tak udanych rocznic :)
    Na cukierasy w candy wybierz na chybił trafił, każda rzecz ucieszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!!!
    Statystki imponujące!
    Ja od początku zakochana jestem w Twoich chustach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczka blogowania, dużo pięknych inspirujących prac pokazałaś przez ten czas, niezwykle dużo wspaniałości, a co na candy hmmm wszystko jest takiepiękne że trudno się zdecydować , moze szal czy chusta albo czapa jakaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana życzę kolejnych lat tak udanych, albo i bardziej w tym blogowym świecie :) Wszystko co robisz jest piękne i nie umiałabym wybrać jednej rzeczy :) A mnie tez dziś roczek mija :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje i strasznie się cieszę, że założyłaś blog i dzielisz się z nami wszystkimi wspaniałościami które tworzą Twe zdolne rączki :) Byle tak dalej!!! Wielu kolejnych równie udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczka i życzę kolejnych owocnych latek w blogowaniu:)
    Co do cukierasów to .... każdy słodki w Twoim wykonaniu i każdy ucieszy obdarowanego:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to się zdziwiłam, jesteśmy blogowymi rówieśnicami, a wydawało mi się, że masz znacznie dłuższy staż :))). Tak dużo tworzysz i pokazujesz, tak dużo ja sama skorzystałam z Twoich porad, szczególnie dziewiarskich! Gratuluję serdecznie roczku i tych wszystkich wspaniałych liczb :))) W rozdawajce najchętniej widziałabym koralikowy naszyjnik (bransoletek nie noszę), bo o koralikowaniu nie mam bladego pojęcia, a Ty jesteś dla mnie mistrzynią w tej dziedzinie. No i rzecz jasna - Twoje rewelacyjne chusty!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i życzę kolejnego owocnego roczku z nami:)A co do prezentu w candy...to ja byłabym zachwycona jakąś chustą-mgiełką robiona na drutach,albo cokolwiek byleby był wzór warkoczy-czy to komin czy to poduszka:)I jeszcze to co najbardziej mnie zachwyciło to taka grafitowa bransoletka która miała wplecione pojedyncze kolorowe koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Olu! Gorąco gratuluję Ci pierwszego roczku blogowania! Życzę wielu następnych rocznic! Uwielbiam do Ciebie zaglądać, bo tworzysz wyjątkowe rzeczy:)
    Zwłaszcza biżuterię, kominy, chusty - ech! Długo by wymieniać:)
    Udanego świętowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto Lat ! Sto Lat !
    A na rozdawajkę co dasz to będzie super - bransoletki, skarpetki, chusty, czapeczki - dla mnie to czarna magia :)
    Uważaj z tą imprezką ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! Życzę Ci jeszcze wielu latek blogowania, duużo obserwatorów i ciekawych komentarzy :)
    Ps. Skarpetki - skrętki są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje Oluś! Jestem fanką Twoich drutowań więc chetnie wpisałabym się na Candy z Twoim cudownym chustami!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję roczku!!!!
    Statystyka imponująca a co do razdawajki zapiszę się na wszystko w Twoim wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje z okazji rocznicy - jest co świętować, bo naprawdę masz inspirujący blog i przepiękne rzeczy do pokazania.
    Jestem zachwycona Twoimi chustami, tak więc może będę miała troszkę szczęścia?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego Panie Blogu !

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, szczerze gratuluję - i cieszę się razem z Tobą. Miło mi było spędzić ten roczek (no prawie) razem z Tobą tu u Ciebie. I działaj dalej bo uwielbiam Twój blog. Pytasz o propozycje cukierka - bransoletką/czapką/chustą bym nie pogardziła. Wszystko robisz wspaniale więc w sumie cokolwiek by to było, ucieszyłoby na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ! Piękne rzeczy robisz, a najchętniej ustawiłabym się w kolejkę po coś z koralików.

    OdpowiedzUsuń
  26. Olu, wielkie gratulacje! Rok blogowania i 173 posty!!! Wyjątkowa aktywność! A najważniejsze, że daje radość Tobie i nam Twoje blogowanie :) Wszystkie prace świetne, a jako cukiereczek to ja na przykład chciałabym kolorowe, ciepłe skarpety, bo robić takich nie potrafię, a lubię, jak w stopy ciepło :)))
    Radosnego świętowania i wielu, wielu kolejnych lat z nami na karku!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i życzę następnych :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję 1 roczku i życzę wielu kolejnych !!!
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje najserdeczniejsze życzenia z okazji roczku!
    Prezentujesz wspaniałe dzieła swoich rączek, więc życzę nadal cierpliwości i pomysłowości. Już kiedyś wspominałam, że Twarda Baba jesteś. Jeżeli chodzi o cukierasy, to wszystko jest imponujące ale jakby co, to coś z koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję roczku. Dobrze, że jesteś z nami. Wiele cielawych prac pokazujesz a i serducho masz olbrzymie.Wszystkie Twoje prace są super. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. a JA CIESZĘ SIĘ,ŻE CIEBIE POZNAŁAM !!!!! gRATULACJE Z OKAZJI UKOŃCZENIA 1 ROKU I CZEKAMY NA WIECEJ....... pOZDROWIONKA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielu, wielu rocznic ! Cieszę się, że mogę tu zaglądać :-)
    Ja osobiście życzyłabym sobie... rękawiczek bez palców.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję Ci Olu blogowego roczku. Wiele osiągnęłaś w tym czasie, piękne są Twoje chusty, biżuteria i hafty. Nie jestem pazerna, ale jakbyś kiedyś rozdawała skarpetki skrętki, albo kolczyki, to ja się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ola! No popatrz, to nasze blogi urodziły się w tym samym miesiącu:))) Gratuluję! Gdybyś myślała o candy, to ja jestem za bransoletkami robionymi z koralików na szydełku:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też dołączam z gratulacjami- statystyka boska!!!! Co do cukierasów, po pierwsze- wszystko mi sie podoba, po drugie- nigdy nie wygrywam, więc niech wybierają Ci, którzy mają szanse...hahhahah....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w blogowaniu, aby tych wspaniałych rocznic było więcej. Statystyki imponujące
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  37. OJ to już rok , piękne prace i sama codziennie w mojej
    wygranej cudnej chustce chodzę od Ciebie ale do wyboru
    może inny kolor bym wybrała hihihi bransoletki nie potrafię robić
    u Ciebie podziwiam to może bym i takową przygarnęła !!!
    Z chęcia się zapiszę tylko czy mi wypada ??? Jeszcze raz wszystkiego
    naj naj najlepszego i powodzenia w dalszym blogowaniu moja droga
    pozDrawiaM cieplusio w te zimne dni brrrrrrrrrrr :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Olu bloguj nam dłuuuugo ..Twoje obawy czy dasz rady były zupełnie niepotrzebne.Uwielbiam do Ciebie zaglądać aby podziwiać co też z kłębuszka wełny zawsze wyczarujesz....sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  39. to mamy rocznicę prawie w tym samym czasie Olu ! radości z blogowania, tworzenia i samej siebie Ci życzę Kochana !!!
    wszystkiego dobrego :))))
    ja to z zachwytem patrzę na wszystkie Twoje prace, ale urzekają mnie koraliki, bo sama tego nie robię :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja stwierdzam to samo wszystko jest piekne co tworzysz, wszystkiego dobrego i kolejnych lat blogowania bo dzieki temu mamy gdzie zagladać i oko nacieszyć Olu. pozdrowionka :)u

    OdpowiedzUsuń
  41. GRATULUJĘ roczku :))))))))))))))))))) życzę następnych tak płodnych lat :)))))))))))))))0

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku! Wspaniała sprawa! Życzę ci kolejnych lat blogowania, setki komentujących i nieustającej weny twórczej! A co do twoich wytworów wszystko jest piękne, ale pewnie wolałabyś konkretną wypowiedź, więc ja stawiam na bransoletki i szalik w róże...:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję roczku:) Życzę jeszcze wielu tak udanych:) Piękne statystyki:)
    to ja może komin zaproponuję:)

    OdpowiedzUsuń
  44. hihihi..i ja życzę kolejnych roczków:)))i kolejnych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  45. Przegapiłam imprezę niestety! Gratuluję Ci Oleńko tego wspaniałego roczku. Stworzyłaś w sieci wyjątkowe miejsce do którego zaglądam z przyjemnością. Życzę Ci wielu kolejnych, wspaniałych lat blogowania i wielu nowych przyjaciół. Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję pierwszego Roczku! Nie wątpię, że czeka Cię mnóstwo kolejnych takich miłych rocznic :)
    Rób skarpety! Winter is coming :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja gratuluję, fajnie się czyta i ogląda to co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też dołączam, choć spóźniona... :) Szczera jednak :):):) Wszystkiego naj i dalszej tak wspanialej weny tworzenia!!! Ja tam jestem za igielnikiem z haftem krzyżykowym, choć pewnie jestem w mniejszości, bo robisz tyle wspaniałych chust i bransoletek :):):) Jakoś jednak nie mogę o tym igielniku zapomnieć... :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bloguj nam Kochana dłuuuugo :) Gratuluję roczku i życzę kolejnych, wypełnionych pomysłami latek ! Z przyjemnością do Ciebie zaglądam i oglądam cudowności :) Nie ukrywam, że chusta - pajęczynka to moje małe marzenie, dlatego ucieszyłabym się gdyby była nagrodą w Candy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  50. Olu serdecznie gratuluję Ci roczku :) sama go niedawno obchodziłam, więc wiem jaka to radość :) Cokolwiek dasz za nagrodę w zabawie, będzie to czymś niezwykłym, bo tworzysz niesamowite rzeczy :) Podoba mi się u Ciebie każdy tworek, więc nie potrafię wybrać jednego. Pozdrowionka i życzę nam obu, abyśmy za rok znowu mogły świętować :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje z okazji 1.urodzin i życzenia na następne lata blogowania !

    Przegapiłam urodziny, ponieważ niecodziennie tu zaglądam.
    Lubię Twój blog i mam podobne rozterki, co Ty w kwestii - czy podołam w prowadzeniu blogu? czy będę miała co pokazywać ? Ponieważ nie jestem tylu talentów co Ty i inne blogowiczki, dlatego zwlekam z założeniem :)
    Teraz dzięki uprzejmości Cheni robię większy projekt i może warto byłoby to pokazywać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć obaw, dzisiaj to wiem.
      Trzeba być odważnym.
      Trzymam kciuki i czekam na Twojego bloga.

      Usuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...