środa, 29 stycznia 2014

Sówka.

Sowy są hitem w tym sezonie.
Na wielu blogach widywałam haftowane, malowane, wypalane i dziergane
sówki-mądregłowki.

Córka poprosiła o czapkę, bo mrozy przyszły.
Pomyślałam, że może i ja sowę dla mojej licealistki zrobię.
Jako wzór posłużyła czapka Korespondentki Wojennej.
Po prostu zgapiłam. Trochę mało foremna wyszła, ale stwierdziłyśmy,
że może być.

 





Czapka powstała w 1 wieczór z 3/4 motka Rios Malabrigo na drutach nr 5.
Wełenka jest wspaniała, jedwabista i ciepła.

Trzymajcie się.
Ola.

37 komentarzy:

  1. Oleńko, ta czapka jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że tak będzie - właśnie pokazałam córce i co... Mamo, ja chcę taką samą!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszła:) Zapraszam do siebie na Candy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu - REWELACJA , HIT I ABSOLUTNY TOP wśród Czapek! Pozdrawiam i trochę zazdroszczę , bo jakoś nie mogę się zabrać za druciki ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. A,a,a,a jesteś niepoprawna pszczoła robotnica, tyle ,że z artystyczną duszą...
    Świetna, a kolor jak pasuje do tej wzoru.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu jest świetna córa super wygląda w tej czapo sówce - a mogłabym cię prosić o wzorek dla mojej małej Zu ale dla niej to by sweterek wyszedł ależ masz pomysły bardzo mi się podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie prawda - ja prosiłam o czarną :D A to już nie taka sama :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapa jest odlotowa, jestem fanką takich nietuzinkowych czapek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czapka a licealistka jaka podobna do mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olu czapeczka śliczna ,moja córa tez taką chce jak zobaczyła ja u ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale Olu !! Modelka też super:)) pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna czapka :-) Śliczna sowa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Swoim córkom nie pokażę tego posta, bo też pewnie zachciałoby się im takie chcieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna czapka!! a sówki rządzą :) u mnie też są w rozdawajce, serdecznie zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie, ona wcale nie jest mało foremna. Widziałam oryginał i Twoja czapka nie odstaje od niego :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Może być???!!! No nie żartuj :))) Jest ŚWIETNA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna czapka! I widać, że córa zadowolona, a to już jest mega sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna czapa:) podoba mi się bardzo :) i jest taka bardziej dorosła bo ja robiłam dziecięce z naszywanymi oczami i dziobem

    OdpowiedzUsuń
  19. czapka prześliczna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna! Muszę się przyjrzeć tej wełence :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna czapeczka i ładny kolorek ma.
    Pozdrawiam Cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć Olu Czapka jest prześliczna! Do tego piękna modelka:) Powiem Ci, że chętnie sama taką czapkę założyłabym na głowę:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna czapka! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda ta czapa i podziwiam prędkość - jeden wieczór! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nową modę czapkową z historią w tle wprowadziłaś Olu - gratuluję. Te wojenne czapki, to były szyte, czy dziergane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam, które wojenne? :)

      Usuń
    2. Łączniczki w czasie wojny, jakieś czapki nosiły, myślałam, że to Ci posłużyło za wzór, skoro pisałaś o korespondentce wojennej. Aż się popłakałam ze śmiechu ze swojego gapiostwa. Ofiara ze mnie się robi, dzisiaj 2 razy przewróciłam się przez tą ślizgawicę i chociaż na początku nic nie poczułam, to wieczorem prawa ręka zaczęła boleć w nadgarstku jak diabli.

      Usuń
  26. Jaka fajowa!!! Jeden wieczór??? Ty to masz tempo! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Стильная шапка!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna młodzieżowa czapka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kapitalna ! bardzo mi się podoba, kolor dobrany idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...