sobota, 4 stycznia 2014

Skrętki i męski komin.

Jako pierwsze w tym roku zeszły z drutów skarpety.

 
  

 

 
Oczywiście skrętki, bo są bardzo uniwersalne.
Włóczka Big Fabel Dropsa wyrobiona co do centymetra.
Druty bambusowe Addi nr 5.
Pierwszy raz dziergałam skarpetowymi bambusami i stwierdzam, że robi się nimi bajecznie - są lekkie i nie wypadają, nie ślizgają się. Rewelacja.
Muszę kupić sobie jeszcze cieńszy komplet.

W międzyczasie zrobiłam jeszcze komin dla mężczyzny.
Powstał z 2 motków czarnej Alaski Dropsa na drutach z żyłką nr 5,5.







Z Alaski dziergałam po raz pierwszy i chętnie do niej jeszcze wrócę.
Czarny jest naprawdę czarny, włóczka jest gładka i fajnie się z niej dzierga.

Do zobaczenie wkrótce.
Pozdrawiam.
Ola.

33 komentarze:

  1. świetne prace już tegoroczne :) bardzo mi się podoba komin. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki wesołe a komin piękny! Buziaki!
    PS Będzie Tilda ;-)(choć jeszcze do takich bardzo starannych to im brakuje.....)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oluś, dziś dopiero początek 4-ego stycznia , a Ty już tyle zrobiłaś...??? Skarpety świetne i komin tez mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja muszę mieć wciąż czymś ręce zajęte. Najlepiej jak są to moje ukochane robótki :)

      Usuń
  4. Komin jest super!
    Skarpety w fajnych kolorkach :)
    Pozdrawiam cieplutko Pracusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zaczęłaś Nowy Rok Olu - zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że maszyna do dziergania nie miałaby szans . Kiedy Ty to wszystko robisz?
    Komin szalenie mi się podoba, a takie skarpetki pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty to robisz,że w takim tempie powstają kolejne cudeńka?:) Chyba ktoś Tobie pomaga nocami,albo Ty nie sypiasz wcale:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie rozpoczęłaś rok :)
    Znowu kusisz tymi skrętkami, a ja nadal ich nie robię, muszę sie poprawić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki cudowne :-) Wspaniałe kolory. Męski komin idealny - podoba mi się i wzór i kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te twoje skrętki Olu coraz tp zabawjniejsze bo widzę że skręty na szyje porobiłaś - super wszystko

    OdpowiedzUsuń
  11. Skarpety rewelacja, a ocieplacz uroczy. Na pewno mężczyźnie będzie w nim cieplutko. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komin i bardzo fajne skarpety! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Odlotowe skarpety!!! komin też super, ale te skarpety.....!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ciepluchne muszą być te skarpety ,komin bardzo ładny i fajny kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy Rok i tyle pięknych rzeczy!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba w końcu nauczę się robić skarpety, strasznie Ci zazdroszczę umiejętności ich robienia:) Komin piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. A Kacper mnie chyba od listopada prosi o komin , ale taki zawijany na dwa razy, a ja co...? wyrodna matka!!! Skarpetusie od Ciebie CO WIECZÓR GRZEJĄ MI NOGI!!!!!!!!!!!! pOZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz się mamuśka za komin. W dwa wieczory masz gotowy a radość dziecka bezcenna :)
      Cieszę się, że skarpety są w użytkowaniu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Taki komin z Mężczyzną - fajna sprawa! :D
    A i skarpeteczki nie do pogardzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też skrętki co wieczór grzeją moje stopy - są w tym niezastąpione :)

    Jesteś królową rękodzieła - nie tylko ilość ale i jakość u Ciebie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna włóczka na skrętkach. Komin przypadł do gustu mojemu M. Pewnie wydziergam mu podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie robiłam skarpet.. Jakoś się nie zdarzyło... Muszę się nauczyć żeby robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu, czy Ty w ogóle kiedyś wypoczywasz? Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  23. Милые носочки, снуд жля мужчины- стильный!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dziwię się, że masz dużo amatorów skarpetek, wyglądają na cieplutkie i milutkie, męski komin bardzo męski wyszedł, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super skarpetki, komin męski niezwykle udany. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Skarpety to podstawa na zimowe, domowe wieczory! Bez nich ani rusz, zatem nic dziwnego, że zeszły z drutów jako pierwsze, mrozy ponoć idą :)
    Ps. Bardzo mi się podoba ten komin, lubię proste, wyraziste wzory.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam czy mogę wiedzieć z ilu oczek był zrobiony komin? ile prawych ile lewych i ile na calą dugość? Bardzo podoba mi się ten wzór a zawsze mam problem z wyliczeniem ilości oczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dokładnie nie pamiętam, ale z tego co widzę na zdjęciach, to jedna kratka = 5 oczek i 7 rzędów. Mamy na obwodzie chyba 16 kratek, to potrzeba 80 oczek. Na wysokości komina mamy ok 10 rz ryżem, później 8 kratek i znowu 10 rz ryżem, czyli 76 rz. Długość komina można dowolnie modyfikować.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...