piątek, 8 listopada 2013

Znowu Gail

Ja zdaję sobie sprawę, że Was zanudzam tymi chustami, ale co poradzę jak jest zapotrzebowanie.

Teraz powstała kolejna mgiełka, Gail moja ulubiona :) Delikatna i puszysta.








Wykonana jest z bardzo delikatnej Kid Royal , którą ostatnio zakupiłam.
Już trafiła do solenizantki.
Dodatkowo do kompletu zrobiłam koralikową bransoletkę.






Taki komplet wymyślony przeze mnie - chusta i bransoletka.

Taka seria chust Gail i bransoletek powstała dla moich kobietek: bratowej i trzech szwagierek. Staram się nie wyróżniać żadnej z dziewczyn i dlatego od pewnego czasu obdarowuję je takimi samymi prezentami. Dobieram odpowiednią kolorystykę, aby się prezent dopasował do danej osoby.
Zobaczcie jak prezentują się cztery komplety.
Co myślicie o kolorystyce?
 


 
 
 
 Zauważyłam, że zatrzymali się u mnie nowi goście. Cieszę się bardzo, że Was przybywa, że chcecie oglądać moje wytworki.
Dzięki serdeczne za liczne komentarze. Są lepsze niż redbull i fruwam po nich wysoko :)
 
Trzymajcie się zdrowo.
Ola.


39 komentarzy:

  1. Olu mnie nie zanudzasz to jest mistrzostwo świata to co teraz pokazałaś - śliczne piękne i nie do podrobienia ile takie cudo kosztuję kochana? pa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna!W zbliżeniu widać jaka to delikatność! No i ta bransoletka...cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu sama bym chciała być na miejscu twoich dziewczyn. Bajkowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta :-) W komplecie z bransoletką - idealny prezent.
    Bardzo podoba mi się Twój pomysł na obdarowanie kobiet w Twojej rodzinie. Cudne kolory prezentów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta biała jest jak mgła - cudowna!!!
    pozdrawiam serdecznie
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piekne! Nie wiem , chyba wybrałabym komplet żółty bo to mój ulubiony kolor, do tego bransoletka z brązami! Tak ten zabieram (może zabiorę Twojej szwagierce:) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe te chusty. Niebieska przepiękna :) Komplety wymyśliłaś eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z nich szczęściary!!! Naprawdę im zazdroszczę :):):) Takie prezenty zrobione z myślą o tej konkretnej osobie cieszą najbardziej - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kompleciki! Gail jak zwykle cuuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale się nie dziwię, że jest zapotrzebowanie, bo są urzekająco piękne! Ta biała - cudo! Kwintesencja delikatności:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj piękne komplety, aż by się chciało być ta bratową ;). Bransoletki cudne jak i chusty. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Not boring...all so beautiful & delicate. Love the coordinating bracelets.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne chusty !!!! cudeńko:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny miałaś pomysł na podarunki. Wszystkie chusty i bransoletki są perfekcyjnie wykonane, a kolorystykę dostosowałaś do upodobań każdej osoby. Napisz jeszcze z czego takie cudne chusty wyszły i czy robiłaś je z oczkiem środkowym, czy bez ? Ja mam ochotę obejrzeć Gail we wszystkich kolorach, więc rób dalej, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię z oczkiem środkowym, bo też nie lubię dużych dziur.
      Te mgiełki robiłam z Kid Royal. W poście jest link odsyłający do gamy kolorystycznej.

      Usuń
  15. Toż to piękny wzór jest i warto go powielać! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gail jest nieśmiertelna-też uwielbiam ją dziergać.
    Pomysł na prezenty fantastyczny i bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny prezentowy komplet, ja bym oszalała z radości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplety wszystkie pasują do siebie jak ulał! Najbardziej kolorystycznie odpowiada mi ten z dzisiejszego posta:)! Chusta cudna , leciutka !!!!! POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zanudzaj ile wlezie :) Piękne komplety stworzyłaś na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chustki cudowne i mimo , że mam Twoje cudo to jeszcze
    bym chciała a wzór Gail jest obłednie piękny;) Jak uzbieram kasę
    to pewnie turkus będziesz musiała dziergać hihi - zakochałam się !!!
    Należeć do Twojej rodzinki to było by coś !!!
    pozdrówki ślę i udanego dłłługiego weekendu życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam chusty przepiękne :) pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne sa twoje chusty, po prostu cudo, h=gratuluje talentu, pa, ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna mgiełka, wszystkie zestawy prezentują się ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewne jest Olu, że Ty nie masz problemu z pomysłami na prezenty !
    Kilka zarwanych nocek i : albo zestaw zimowy, albo biżuteria, kalendarz adwentowy i co kto chce i zamarzy ! :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest trochę prawdy w tym co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cuuudne! I chusty, i bransoletki :) Podobają mi się wszystkie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Te chusty są jak mgiełka! Dostać taki prezent to marzenie.
    A przy okazji, dziękuję za słowa wsparcia. Mam naprawdę duże chwile zwątpienia.
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Olu, może masz jeszcze jakiegoś fajnego brata wolnego stanu? Chętnie zostałabym Twoją bratową :)
    I wtedy wybrałabym ten ostatnio wykonany zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie nie nudza twoje prace, wręcz przeciwnie zachwycają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. No, pięknie moja droga koleżanko ;-)) Widzę, że asortyment wyrobów powiększa się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna chusta!
    Zresztą wszystkie zestawy, które stworzyłaś wyglądają bajkowo i tylko można sobie po cichu powzdychać z żalu, że nie jest się kimś z twojej rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie dobrane kolorki i fantastyczne zestawy. Byłabym zachwycona takim prezentem :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Że w Twoich chustach jestem zakochana to już wiadomo a teraz dodatkowo do tych wspaniałości dochodzą koralikowe cudeńka :)
    Piękne bransoletki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ośmieliłabym się wybrać ulubionego koloru - w tym wydaniu każdy wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...