piątek, 20 czerwca 2014

Post nierobótkowy.

Ostatnio zaniedbałam troszkę robótki i bloga, ale nie z lenistwa, tylko z innego powodu.

Z powodu reżyserowania, produkowania, sponsorowania i wszelakiego organizowania imprezy osiemnastkowej mojej córki jedynej i najmłodszej ( wyjaśniam, że posiadam jeszcze syna jedynego i najstarszego, który swoją osiemnastkę obchodził już jakiś czas temu :) )

Nawet nie myślałam, że to będzie tyle latania i nerwów, bo uroczystość odbywała się w lokalu, ale chyba jak każda matka chciałam, aby wszystko wypadło super.

Właściwie, to nie wierzę, że moja dopiero co urodzona córeczka jest już dorosłą kobietką.



Z racji, że i my z M. mamy w przyszłym tygodniu swoje święto, to okazja do zabawy była podwójna.
Szaleliśmy do świtu (no prawie).
Młodzież i dorośli - bez różnicy.
Zabawa i jeszcze raz zabawa.




Od dzieci dostaliśmy piękny bukiet


od gości toto-lotki


a Pauli na pamiątkę zasuszymy wianek, który miała na głowie


Czas leci szybko.
Kolejna uroczystość za nami i czas wracać do codzienności.

Następny post będzie robótkowy, bo na drutach już się coś dzieje.

Udanego weekendu wszystkim życzę.
Ola.


55 komentarzy:

  1. Dożo szczęścia dla Jubilatów ! Córce pomyślności w realizacji wszystkich zamierzeń i samych trafnych decyzji w dorosłym życiu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i to potrójne: Waszego święta ' Córci i jeszcze wspaniale przygotowanej imprezy! 18 stka naszej C órci i nasze 20 lecie przygotowaliśmy w naszym ogrodzie pod namiotami a tańce były w garażu:-) impreza była przednia i mimo ' że Córcia zwichnęła w tańcu kolano to i tak najlepsza impreza według niej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.
      My też początkowo mieliśmy organizować w ogrodzie, ale ostatecznie stanęło na lokalu, bo bezpieczniej w razie niepogody.

      Usuń
    2. Olu, przed nami najważniejsza impreza : wesele Córci. Już w lokalu :-)
      Buziaki.

      Usuń
  3. Wow !!!! ależ wspaniała impreza :) Dużo zdrówka i miłości dla 25-latków i samych szczęśliwych dni dla pełnoletniej, pięknej panienki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaka ładna ta Twoja córa jedyna :) \
    Niezła impra musiała być. Ja w sobotę roczkową bibę dla mojego pierworodnego robiłam. I niestety również muszę przyznać, że pojęcia nie mam, kiedy zleciał ten rok.
    Olu- nie pozostaje nam nic innego niż stwierdzić, że dzieci się starzeją, ale rodzice wciąż piękni i młodzi.. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny podwójny jubileusz .Wszystkim same serdecznosci .

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego najlepszego dla całej trójeczki:) moja ( średnia) we wrześniu będzie miała 18 i też sie zastanawiam kiedy to zleciało??

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najpiękniejszego dla Was Wszystkich i spełnienia marzeń :)
    A najmłodsze córki mamy prawie w jednym wieku, moja co prawda 18 obchodziła w ubiegłym roku, ale pod sam koniec, więc różnica w miesiącach się liczy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i kolejnych tylu szcześliwych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, no ależ imprezka! Widać, że wszyscy się świetnie bawiliście i oto chodzi, żeby świętować i się weselić. Oleńko Droga, wszystkiego naj, naj, naj dla Was i Waszej córki. Przede wszystkim samych radosnych i słonecznych dni; smutki precz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak właśnie należy świętować :):):) Wszystkiego co najlepsze dla Was i Waszej ślicznej córy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu, gratuluję pięknej córki i życzę jej wszystkiego najlepszego! Co za uśmiech! Włosy też ma piękne, a w wianku wygląda jak rusałka:) Wam także życzę samych pięknych chwil!!!! Czas tak szybko ucieka, trzeba się cieszyć każdą chwilą:) Jak widać na zdjęciach ta chwila była bardzo wesoła:))

    OdpowiedzUsuń
  12. piękną macie córkę Olu :) Gratuluję Wam tak wspaniałej rocznicy ślubu i życzę następnych, a przede wszystkim wielu Łask na dalsze wspólne lata :) pozdrawiam całą trójkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My w zeszłym roku tak świętowaliśmy. Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj świątecznie i radośnie w tym poście :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla całej familii:) 18 - piękny wiek ,potem czas leci coraz szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.
      W dzisiejszych czasach, to nawet dzieciom czas ucieka

      Usuń
  16. Wszystkiego dobrego!
    Piękną masz córcię - w tym wianuszku wyglądała jak nimfa leśna!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana! Najlepsze życzenia z okazji 25 rocznicy ślubu!!!! Dużo miłości i ciepła rodzinnego!!!! Córcia miała kiedyś boskie loczki i wyrosła na piękną dziewczynę!!! Widać,że zabawa była udana! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo.
      Jej loki zawsze wzbudzały zainteresowanie.

      Usuń
  18. Olu
    Wszystko co piękne i upragnione ,
    nich będzie w Waszych sercach spełnione.
    Dla Ciebie ,Męża i Córki :-))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Się działo:))Najlepszego dla Was i dla córki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu ja również życzę wszystkiego co najpiękniejsze. A córka jest piękna i dla niej dużo szczęścia i spełniających się marzeń.
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie Zosia,

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, córa piękna!!! Zazdroszczę Wam wspaniałej zabawy ;-))) Niestety, czas leci nieubłaganie :-(( Nie mogę uwierzyć, że moja córka kończy w lipcu 30-stkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa była przednia, dziękujemy za gratulacje.
      Wszystkiego dobrego dla córki z okazji okrągłych urodzin.

      Usuń
  22. Gratuluję rocznicy i wszystkiego naj dla panny:) Mamy córki z tego samego roku ,tylko moja dopiero w grudniu skończy 18:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ ten czas leci. Wszystkiego najlepszego dla córci, a dla Ciebie i małżonka jeszcze wielu wspólnych lat w szczęściu i miłości życzę.
    Ja 25-lecie ślubu będę obchodzić w przyszłym roku. Starsze dzieci mają już po dwadzieścia kilka lat, ale na pocieszenie została mi jeszcze najmłodsza 13-to letnia latorośl.
    Ściskam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia.
      Za rok będziesz świętować podobnie :)

      Usuń
  24. córcia piękna jak rusałka:)))) Olu a ja mam do ciebie małą prośbę ...zgłosiłam się tydzień temu na sal imbryczkowy ...ale nie dostałam żadnego schematu ,ani odpowiedzi,a wiem ,że ty go wyszywasz....czy można się do ciebie uśmiechnąć po schemacik-jeśli to oczywiście nie problem? mój maila to cbea1968@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała uroczystość! I na pewno prócz zabawy również wiele wzruszeń... Jak ten czas leci...
    Życzę Wam, byście czerpali z życia pełnymi garściami wszystkie jego uroki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa i wzruszenia - masz rację.
      Dziękuję za piękne życzenia.

      Usuń
  26. samych wspaniałości Wam życzę Olu :)) Córcia jak Rusałka - piękna :)))
    dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie zapracowana ostatnio byłam i przegapiłam tak ważny i miły post...
    Spóźnione ale z serca płynące życzenia dla Was i dla córci, bądźcie szczęśliwi i niech los Wam sprzyja, wszystkiego najlepszego !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...