poniedziałek, 16 czerwca 2014

Pomagajmy.

Ludwika ostatnio zastanawiała się czy to na pewno są skarpety.


Na dowód, że tak zdjęcie na nogach. O, proszę bardzo




I jeszcze jedna para zrobiona przeze mnie





Skrętkami będę Was jeszcze nie raz zanudzać, bo zakupiłam duuużo włóczki skarpetowej.
Wybaczycie ?

Kochane.
Tak pięknie spisałyśmy się w akcji dla Mikołaja, to może jeszcze raz zechcemy otworzyć nasze serca.
Tym razem jest prośba o pomoc dla małej Julki, której grozi amputacja nóżek.

Tutaj podaję linki do miejsc, gdzie można dowiedzieć się szczegółów
http://eetoilee.blogspot.com/search/label/charytatywnie - blog Darii, która koordynuje akcję
https://www.facebook.com/events/1408317332768214/?ref_newsfeed_story_type=regular - Fb z aukcją
można też pisać maile bezpośrednio do Darii  daria.krys@onet.pl

Ja postanowiłam dać do licytacji śmietankową Echo Flowers
Może znajdzie się chętna lub chętny, aby się nią otulić, albo komuś podarować. Mam taką nadzieję.

Czy któraś z Was zechce wystawić coś na aukcji?
Jest również prośba, aby nagłaśniać, więc proszę, napiszecie o Julci na swoich blogach lub Fb .

Pamiętajmy, że dobro wraca 

Pozdrawiam.  Ola.

11 komentarzy:

  1. Skrętkami możesz "zanudzać". każda para jest inna :) Pewnie też dołączę do akcji. Jeżeli można pomóc, to należy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanudzaj oj zanudzaj ! Zazdroszczę umiejętności i ciągle brak mi wiary w swoje aby spróbować tak ładnie skręcić jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skarpetk sa wspaniale,pokazuj je ,pokazuj twoje sa bardzo fajne, lubie skarpetki,pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne skarpetki! Ja już takie robiłam - córci. Bardzo szybko się je robi, dobrze się układają, a że zrobiłam dłuższe, to co roku są dobre na jej stópki :) (bo pięta której nie ma - przesuwa się).
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwlelbiam twoje skrpetki i mam na takie ogromna ochote ,napewno jesienia odgapię .

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu- to zdecydowanie są skarpety! :)
    Lecę czytać jak można pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam ochotę dołączyć do akcji i dołączę! Super Olu, że piszesz o takich rzeczach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku, że one się tak skracają na nodze :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiedziałam, że to są skarpetki, bo też takie popełniłam. Twoje są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam wątpliwości co to jest. Dla mnie (tak to dla mnie zabrzmiało) "tylko" skarpetki - a widzę cudne skarpety sporej wielkości. Są super, tez lubię skręcanki i pewnie przed zimą jeszcze z jedne zrobię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te skrętki równie fajne jak poprzednie. One nigdy nie są takie same, choćby za sprawą włóczki, która za każdym razem układa się inaczej :)
    Sprawdzę czy mam coś, co mogłabym przekazać na aukcję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...