piątek, 27 grudnia 2013

Czekoladowa Swallowtail.

Chustę Swallowtail robiłam po raz drugi, ale tym razem z cieńszej włóczki niż poprzednio.

Skończyłam ją tuż przed świętami, jednak nie mogłam jej prędzej pokazać, bo miała być niespodzianką dla osoby, która do mnie czasami zagląda.
Po prostu nie mogłam zepsuć niespodzianki.

Przepiękną włóczkę Malabrigo Baby Silkpaca mogę polecać z czystym sumieniem.
Jest to mieszanka alpaki z jedwabiem, ręcznie farbowana, przez co jest delikatnie cieniowana.
Dzierga się z niej wspaniale a chusty są piękne, połyskujące, lejące i koronkowe.
Luksusowe.

Na tą chustę zużyłam trochę ponad 1 motek włóczki, dziergałam na drutach 3,5.


tutaj widać jaka to koronkowa pajęczynka















Szkoda, że zdjęcia nie oddają koloru i całego piękna chusty.
Latem z pewnością prezentowałaby się znacznie lepiej.

Śmiałam się sama z siebie, bo włóczkę podarowałam rok temu a chustę zrobiłam dopiero w tym roku.
Właściwie jeden prezent na dwie Gwiazdki - nieźle co?

Chciałam bardzo wszystkim podziękować za życzenia świąteczne, które od Was otrzymałam.

Pozdrawiam.
Ola.

34 komentarze:

  1. Witam poświątecznie - chusta piękna jest - ja o swojej mogę na razie pomarzyć bo póki co wciągnęły mnie norweskie wzorki i robię śpiworek po kąpielowy dla mojego malarstwa. Pozdrawiam i życzę czasu na kolejne arcychusty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu,sliczna chusta! Nigdy takiej nie robilam! Jak kiedys juz znajde czas, to jesli pozwolisz poprosze o wzorek! Olu Wspanialego Sylwestra i duzo robotek w 2014 r.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie piękność, może i ja w końcu szkuszę się na tę włóczkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo!!! no obdarowana na pewno zachwycona - ja bym była :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu przecież to jest istne cudo oj ja bym też tak chciała nauczyć się takie pajęczyny na drutach robić buziaki poświąteczne ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta:)Niegłupi pomysł żeby jednym moteczkiem obdarować dwa razy,do zapamiętania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękność, leciuteńka , jak poranna mgiełka latem! Życzę wspaniałego, pełnego sukcesów osobistych Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna - jak pajęczyna pająka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię, bo ja bym nigdy w życiu nie potrafiła czegoś takiego stworzyć:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna chusta! Jak mgiełka! Myślałam, że na drugim zdjęciu są tylko krzaki:)
    Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna koronka, wypracowane nupki i piękna chusta. Włóczka musi być bardzo cienka, skoro na drutach 3,5 taki ażur wyszedł. Kolor trudno wiernie uchwycić, domyślam się, że to wrzos. Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor określany jest jako Belgian Chocolate, w 50g jest 385m.

      Usuń
    2. Czyli jasny brąz. Belgowie są bardzo dumni ze swoich czekoladek, wytwarzanych w rodzinnych manufakturach, próbowałam, są dobre, ale nie przebiły naszych - produkcji Wedla.

      Usuń
  12. Piękna, taka delikatna, zwiewna jak mgiełka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna chusta, wygląda jak mgiełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyca delikatnością i kolorem. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna, dobrze, że dodałaś więcej zdjęć bo na pierwszych nic jej nie widać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna chusta!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pajęczynka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie delikatna i jaki apetyczny kolor :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne włóczka, cudowna czekoladowa mgiełka i wspaniała sesja zdjęcia!
    Pozdrawiam poświątecznie, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem nią oczarowana:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna, taka leciutka, milutka podziwiam. No i jak się zaraziłam od ciebie koralikami to może kiedyś zarażę się robieniem takich cudnych chust a druty mi nie są obce ale tak bym póki co nie umiała :) Wszystkiego naj....lepszego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że byś umiała. Zacznij od Gail, bo wg mnie jest najprostsza.

      Usuń
  22. Cudo! Wspaniała chusta. Piękna włóczka i rewelacyjny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mgiełka przeurocza, misterna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pajęczynka utkana przez pajączka, a nie Olę:) Prezent super:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuuuudowna! Bardzo piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna i delikatna jak mgiełka. Ma taki cieplutki kolorek - wspaniały prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...