poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowy Rok bieży.

 


I nieubłaganie nadszedł czas, aby podsumować Stary Rok
i zrobić postanowienia na Nowy.

W ciągu tego roku działo się u mnie, oj działo.

Po pierwsze - na początku roku założyłam bloga. Bałam się trochę jak to będzie, czy znajdzie się ktoś, kto będzie chciał do mnie zaglądać.

Po drugie - dzięki blogowi poznałam wielu wartościowych ludzi, poznałam ich pasje, nawiązałam kontakty.

Po trzecie - poszerzyłam swój zakres robótkomaniactwa o koralikowanie.

Po czwarte - udało mi się stworzyć wiele chust, szali, czapek, kartek i telegramów, bransoletek, dwa swetry - nawet, wyhaftować metryczkę dla malenwa; wszystko możecie zobaczyć na blogu.

I najważniejsze, właściwie powinno być wymienione na pierwszym miejscu - w tym roku urodziła się moja Wnusia. Sama radość.

Podsumowując - ten 2013 rok uznaję go za bardzo udany. Oby ten przyszły okazał się tak owocny.
Zostało mi kilka prac zaczętych, do skończenia w przyszłym roku, zatem będzie się działo.

 
 
Dla wszystkich zaglądających
 
zostawiam życzenia
 
aby ten 2014 Rok był dla Was szczęśliwy
 
aby obfitował w super pomysły
 
aby zdrowie dopisało
 
aby znalazł się czas na robótkowanie
  
szampańskiej zabawy sylwestrowej

i

Do Siego Roku
 
Ola.
                         


32 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku Olu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I niech ten Nowy będzie owocny!
    Tobie i Twoim bliskim życzę, aby ten Nowy 2014 Rok był jeszcze lepszy od tego co odchodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, cieszę się że tu jesteś. Bo gdyby nie było Cię tu, to nie mogłabym podziwiać Twych prac. A mam dzięki temu wiele przyjemności.
    Gratuluję Ci Wnusi, niech zdrowo rośnie, A Tobie Olu życzę wielu inspiracji i radości z tworzenia. :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne życzenia noworoczne!

    Przyjemności w dotyku, słodkości w przełyku.
    Szelestu w kieszeni, i słońca promieni.
    Oraz by rok 2014 cały, po prostu był wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. SPEŁNIENIA MARZEŃ OLU............ I DUUUUŻO ZDRÓWKA DLA WNUSI:)))).................... NA TEN NOWY 2014 ROK:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu dzięki za życzenia i również wszystkiego co można życzyć aby człowiek był szczęśliwy na ten Nowy Rok 2014

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja Ci życzę roku pełnego pomysłów i z masą wolnego czasu do ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu, życzę Ci aby ten Nowy Rok był równie udany, a może jeszcze lepszy! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Olu za życzenia :-) I nawzajem - szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku Olu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu czy robotkowanie mozna nazwac robienie ozdob i odnawianie mebli? Tak czy siak dziekuje za zyczenia! I nawzajem:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak!
      Odnawianie mebli to jest wyższa szkoła robótkowania :)

      Usuń
    2. Olu! Wyśnionego 2014 roku! Bez trosk, z mnóstwem uśmiechów!

      Usuń
  13. Olu wszystkiego najpiękniejszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, dla Ciebie i Twoich bliskich szczęśliwego Nowego Roku! Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na czekoladową wymiankę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Olu. Niech Nowy Rok będzie dla Ciebie szczęśliwy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Olu i nawzajem i zapomniałaś dodać ze zaraziłaś mnie koralikowaniem w 2013 roku póki co przepadłam, wciągneło mnie i koralikuje i koralikuje a hafty leżą a czas ozdobić salowy słoiczek :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałego Nowego Roku 2014 , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Niech Nowy Rok pozbawiony będzie przykrości,
    a składa się z sukcesów i samych radości.
    Olu, bardzo dziękuję za życzenia I pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrego Roku, przepełnionego radością, zdrowiem i miłością Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech nadchodzący Nowy 2014 będzie dla Ciebie rokiem miłości , mocy i realizacji marzeń , tego wszystkiego z całego serca życzę ……..Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego Nowego Roku Olu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oleńko! I WZAJEMNIE ŻYCZENIA DLA CIEBIE : ZDROWEGO, SZCZĘŚLIWEGO I OWOCNEGO W ROBÓTKI 2014 ROKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego Nowego Roku 2014!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęśliwego Nowego Roku oraz wielu twórczych pomysłów i czasu na ich realizacje! Pozdrawiam serdecznie;)Poplątana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego, dużo zdrowia i sił do realizacji dalszych projektów.
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu, niech nowy rok obfituje w dobre chwile, mądre refleksje, niech będzie szczodry i łaskawy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Dużo szczęścia i weny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za życzenia:)
    Olu, dla Ciebie i całej Twojej Rodzinki wszystkiego co dobre i najlepsze na ten Nowy Rok!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...