wtorek, 17 grudnia 2013

Bransoletki i tegoroczna kartka.

Jeszcze przed świętami musiało powstać kilka bransoletek.
Zrobiłam raz dwa, bo pomoc rodzinna zadziałała. Mój M nawlekał koraliki, a ja machałam szydełkiem.
Oto efekt tej współpracy

 
 

 
  



      

 

Wzory i kolory znane, ale skoro takie się podobały, to takie robiłam wg zamówienia.
Mam jeszcze kilka do zrobienia, muszę zdążyć. Zdążę.

Wstyd mi się zrobiło, że nie powstała żadna karteczka w tym roku i dlatego postanowiłam to zmienić. Przecież Ciocia, o której już tutaj wspominałam, musiała dostać swoją kartkę.
Tym razem była to ekspresowa produkcja.
Baza karteczkowa zrobiona przeze mnie z papieru wizytówkowego i śnieżynka szydełkowa.
Efekt chyba ciekawy (powiem skromnie :))) )

 
 


 
 
 
Życzenia już wypisane i wkrótce kartka pofrunie do adresatki.
 
Dla wszystkich zaglądaczy - udanego, słonecznego dnia życzę.
 
Ola.

24 komentarze:

  1. Śliczna karteczka z moja ulubioną gwiazdką. Muszę ją upleć z nici odrobinę połyskujących, jak te Twoje, bo dotąd używałam do niej matowych. Z tym połyskiem bardzo fajny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wygląda jak z Baśni, klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu wszystkie piękne ale ta różowa mi najbardziej się podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bransoletki! Świetnie łączysz kolory!
    A na karteczce jest mój ulubiony wzór śnieżynki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na kartkę!:) Wygląda prześlicznie:)
    Natomiast współpraca niezwykle owocna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Olu, Olu! Ty nasza koralikowa KRÓLOWO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Małżonek - super, że się dał do takiej roboty namówić, pięknie wam to wszystko wyszło, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, kartka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna karteczka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycające efekty współpracy, a karteczka bardzo elegancka, ciocia będzie zachwycona:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu śliczna kartka,,niepowtarzalna-:))))
    Efekty współpracy wyszły na medal!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, widzę że z małżonkiem tworzycie zgrany duet :) Śliczne bransoletki!
    Kartka jest cudna! Gdybym umiała robić takie śnieżynki też bym zrobiła takie kartki. Kiedyś już je widziałam w internecie. Świetny pomysł i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, niepowtarzalna. Pomysł na współpracę rewelacyjny.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Współpraca bardzo owocna -mam na myśli bransoletki, pozdrowienia dla męża, mój tez popiera mojego "rękodzielniczego" bzika :) Kartka bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne prace i pomoc bardzo zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęściara :) Mój mąż strzela fochy jak go proszę o pomoc przy takich rzeczach - nienawidzi manualnych zadań. A już najgorzej jak proszę o pomoc w zwijaniu włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak zgrany duet, a w razie pomyłki jest na kogo zwalić ;P
    U Was wszystko poszło z płatka - bransoletki wyglądają cudnie!
    Karteczka również urocza i co najważniejsze, adresatka będzie uszczęśliwiona własnoręcznie zrobioną, specjalnie dla niej, karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To takie rodzinne bransoletki. Są śliczne. A karteczka wyszła bardzo oryginalnie. Ciocia będzie zachwycona. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowa i śliczna karteczka. A takie bransoletki uwielbiam, właśnie mam jedną na ręku - dzieło sztuki od Janeczki. Twoje też cudne.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądając Twoją kartkę słowo hand made nabiera właściwego znaczenia. Wszystko piękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra taka pomoc w domu! Pomysłowa karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko pięknie zrobione. Karteczki ładniutkie, te gwiazdki dodały jeszcze więcej uroku kartkom:)No i bransoletki, jak zwykle zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta śnieżynka wygląda zjawiskowo! A bransoletki jak zwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie, że ma Ci kto pomóc. Bransoletki boskie. Karteczka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...