wtorek, 3 grudnia 2013

Prezentowe skrętki.

Wiadomo, że sezon na prezenty już się zaczął.

Na wielu blogach aż kipi od świątecznych podarków. U mnie też się je robi.
Nie są to wprawdzie prezenty ode mnie, ale w moim wykonaniu.
Mnogość bransoletek już widziałyście a dzisiaj chciałam pokazać, że się całkowicie nie zakoralikowałam, jednak jestem zakręcona, bo robię skrętki.

Skarpety są niezawodne w roli prezentu.
Białe, ciepłe i wygodne. Na bank pasujące na stopę obdarowanej.

Skrętki w potrójnym wydaniu.










Włóczka, to bardzo przeze mnie lubiana Big Fabel Dropsa.
Dziergałam na drutach nr 6 wzorem tutaj prezentowanym.
Przy włóczce tak grubej jak Big Fabel w obwodzie skarpety wystarczy 32-36 oczek.
W zależności od tęgości stopy.

Polecam.
Warto spróbować zrobić skrętki i dorzucić je do worka z prezentami.

Na dworze dzisiaj trzyma mrozik, ale powietrze jest fajne, i słoneczko świeciło.
Lubię taką pogodę, tym bardziej, że na ogrodzie zachowały się jeszcze róże.


Pozdrawiam cieplutko.
Lecę koralikować.
Ola.

24 komentarze:

  1. The look so warm & cozy. Beautiful work!
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezent, mam tylko pytanie, bo piszesz z jakiej włóczki robione są skrętki, jak wygląda robótka po praniu, czy się nie zbiega albo filcuje. Jeżeli możesz udzielić takiej informacji, to bardzo proszę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Big Fabel to typowa włóczka skarpetkowa. Po praniu nie filcuje ani nie zbiega. Moja mama dostała skretki na Dzień Mamy i prała już wiele razy i potwierdza moje słowa.
      Chyba, że zrobisz skarpetom szok termiczny, to nie wiem jak się zachowają :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Będę pytać w pasmanterii o taką włóczkę, chyba że kupujesz w sklepie wysyłkowym, to też przepatrzę propozycje internetowe.

      Usuń
  3. Śliczne skrętki. Praktyczne prezenty są najfajniejsze, bo używając ich zawsze myślimy o darczyńcy, nic dziwnego, że masz na nie zamówienia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super skarpety, idealne na dokładkę do prezentu, może i ja dam radę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne na upominki świąteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super skrętaski mi ciągle jest zimno w nogi a pomysł na prezenty wspaniały buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są Twoje skrętki,ja robie podobne ale skręcone na całej długości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne skarpety, wspaniały dodatek do prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te skrętkowe skarpety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne skarpety w sam raz na zbliżające się mrozy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te Twoje skrętki:) Wyglądają na cieplutkie i mięciutkie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę nauczyć się takie robić. Bo przyznam się nigdy jeszcze żadnych skarpet nie zrobiłam (jakoś nie czułam potrzeby), ale te są świetne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jejciu jakie fajne szkoda ze nie umie na drutach ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Oleńko Kochana!!! Ja przecież mam od Ciebie te skrętki tylko kolorowe i naprawdę są super!!!!! Noszę często i również uważam, że to wspaniały pomysł na prezent.... tylko za co tu się wziąć najpierw????

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz, te skrętki to fajny pomysł:) Takich skarpet nie robiłam, zawsze wyrabiałam piętę:) Oj dawno to było:)
    U Ciebie kwitnie róża, a u mnie reaktywacja, drugi kwiat łubinu (czyżby wiosna?), clematis, groszek pachnący i jeszcze bym parę wymieniła:) Może nie będzie zimy? Oby! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu, ale poszalałaś. bogaty będzie Mikołaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe skrętki! Idealne prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne skarpety Oleńko :) na pewno cudnie grzeją :))
    dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne skarpety, w takich zima nie straszna. Myślę,że obdarowani Twoimi skrętkami będą szczęśliwi , ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Białe skrętki wyglądają bardzo elegancki :) I cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super te skarpetki, z daleka wyglądają jak makaronik:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Skarpety pierwsza klasa :) Byłabym zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...