piątek, 20 grudnia 2013

Przesyłka.

Dzisiaj zapukał do mnie listonosz i przyniósł paczuszkę od Eli.

Miały w niej być druty skarpetkowe, które wybrałam sobie jako zapłatę za chustę.
Jak otworzyłam kopertę to na twarzy zagościł wielki uśmiech.
Zobaczcie co dostałam

 


 

 

Śliczności. Prawda?

Specjalnie dla mnie wyhaftowane poduszeczki, specjalnie dla mnie zrobione przez Teściową Eli serwetki, kanwa ze srebrną nitką, mała klamereczka i liścik.
Jestem na prawdę wzruszona.

Dziękuję Ci Elu droga. Podziękuj także Teściowej.

Pa.
Ola.

21 komentarzy:

  1. To prawdziwa niespodzianka i jaka piękna:) pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności w cudnym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ze wszystko dotarło na czas! Mam nadzieję ze będą Ci dobrze służyć i cieszyć oczy!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne, ale dostać list pisany ręcznie, bezcenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miła i piękna niespodzianka, no i ten list ręcznie napisany, jestem pod wrażeniem, bo bardzo lubię choć kilka słów, byleby własną ręką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, piękne prezenty! Na pewno zasłużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Красивый подарок)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty. Wzór serwetki znałam, w wersji lila wyjątkowo ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną niespodziankę otrzymałaś a do tego niespodziewaną co tym bardziej cieszy:) Nie dziwię się Twojemu wzruszeniu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezenty cudowne. Masz wielkie szczęście posiadając takich wspaniałych znajomych. A teraz wystarczy się cieszyć prezentami i ozdobić odpowiedni kącik w domku. Pozdrawiam AGA

    OdpowiedzUsuń
  11. Poduszeczkę podziwiałam i nadal podziwiam ;)) Śliczności otrzymałaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa magia Świąt - gratuluję
    pięknego prezentu jest cudny !!! pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuda w te święta się zdarzają :) Piękny prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna niespodzianka :)
    korzystam z okazji i życzę Ci radosnych Świąt
    https://lh3.googleusercontent.com/-DruwrWvVuiA/UrXPs4tumCI/AAAAAAAAkFA/TIMxdV-0fSw/s800/B.N.%2520Beata%25202013r.jpg

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności :)
    Zdrowych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...