środa, 26 marca 2014

Dla energicznej kobitki :)

Dama w kąpieli skończona.
Hafcik ma swoje przeznaczenie.
Został wykorzystany na kartkę urodzinową dla rzutkiej 40-to latki.
















Miałyśmy z Anią, która zamówiła kartkę dla swojej siostry, niemały problem z wyborem odpowiedniego motywu do haftu.
Siostra Ani jest kobietką energiczną, pracującą, wychowującą dzieci, mającą czas dla rodziny i znajomych, znajdującą czas na jogging.
Postanowiłyśmy dać jej parę chwil tylko dla siebie :)
W wygodnej wannie, z bąbelkami powinna się chyba zrelaksować.
Jak myślicie ?

Aniu, czekam na odzew z Twojej strony.

Pozdrawiam wiosennie.
Ola.

43 komentarze:

  1. Ja twierdzę, że życie zaczyna się po przejściu na emeryturę :)))))
    Ale poza tym hafcik i kartka wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chranna święte słowa, ale ten hafcik pasuje do każdego wieku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuuuper! Na pewno wywoła uśmiech na jej twarzy, tak jak na mojej :):):) Taka z jajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzał w dziesiątkę !!! ja bym była bardzo uradowana z takiego prezentu.
    No i dodam, że wyszyty idealnie, wprost perfekcyjnie, lubię patrzeć na takie wykonanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by się taka kartka spodobała :)))
    Świetny wzór wybrałaś Olu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka,wspaniały hafcik idealny dla takiej energicznej 40-ki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak kąpiel w biżuterii:)a co:)))..piękna kartka ,super wykonana:)))a ja też uważam ,że życie zaczyna się na emeryturze:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy będę miała siłę żyć na emeryturze. Niestety na wcześniejszą się nie łapię. Buuu.

      Usuń
  8. Słodka damulka ,zapewne jubilatce sprawi ogromna frajdę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent i piękne wykonanie, jubilatka na pewno będzie zadowolona, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka! Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. HIhihi...fajne i pomysłowe bardzo! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Święte słowa - życie zaczyna się po 40-tce. Wtedy dopiero szalone pomysły zaczęły mi przychodzić do głowy. Kartka superowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu !
    Jestem zachwycona, oglądałyśmy razem z Córcią i jej koleżanką - wszystkie jednakowe ochy i achy wykrzykiwałyśmy. Szczególne wrazenie / oczywiście oprócz całości / zrobiły na nas bąbelki : jak Ci się udało je wyhaftować? I wierszyk świetny :-)
    Napiszę zaraz do Ciebie na maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. OLu- to po prostu rewelacja!!!!!!!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł na przeznaczenie tego hafciku!:)
    Ja też mam go wyszyć i już przygotowałam materiały tylko jakoś nie mogę się za niego zabrać:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Motyw w sam raz dla 40-tki. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. I mnie także podoba się taka kartka - haft starannie wykonany, szczegóły dopracowane! Podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta 40-tka na hafcie, to musi być ekstra wygimnastykowana - o czym świadczy efektowny wymach nogą :))))
    Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł!:) Jubilatka z pewnością będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie bomba, super dzieło !
    Zapraszam do mnie - Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szybko ci poszło :) , zgadzam się z innymi, a ten tekst życie zaczyna się po 40-tace pasuje idealnie do haftu. Ta lampka szampana , totalny relax....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Веселая открытка, позитивная)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny hafcik - pomysł miałaś wspaniały - jesteś wszechstronnie uzdolniona Olu - gratuluje ci pomysłu jest wspaniały jak dla energicznej kobietki karteczka swe zadanie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna!!!! Jesteś mistrzynią!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jest ta Dama w kąpieli :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjny pomysł doskonały haft i doskonały wierszyk na pewno trafiłaś w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To prawda Olu jesteś mistrzynią :) Świetna , optymistyczna i energetyczna kartka urodzinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna kartka :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wybrałyście motyw, pasuje idealnie. Kartka wyszła super, a tekst życzeń sobie skopiuję, bo jest rewelacyjny.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się haft i motto!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Olu cudowny wzorek, na pewno się spodobała kartka bo cudowna jest.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny hafcik,bardzo pasuje do opisu tej osoby dla której jest przeznaczony:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię ten haft. Pomysł ze zrobieniem kartki - Genialny! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obrazek super ;))) Ja za rok wskakuję do wanny
    przynajmniej mam taka nadzieję a jutro mam wolny
    dzień i zostaję w piżamie a co ;))) Jak zwykle wyszycie
    bez zarzutu - zdolniacha jesteś !!! pozDrawiaM :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczka i życzenia czadowe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie musiałaby być z napisem "grubo po 40-tce", a i tak hafcik pasowałby!!!! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. ten hafcik jest cudny:)))) muszę się uśmiechnąć do ciebie po schemacik:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł z tym hafcikiem miałeś Olu. Myślę że obdarowanej przypadnie do gustu, bo ta pani właśnie na taką energiczna wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomysł na 40-te urodziny super!!!!
    Hafcik wyszedł prześlicznie.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniała kartka! Odlot z uśmiechem:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega wzór, mega wykonanie ! Rewelacyjna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...