piątek, 28 marca 2014

Bransoletki.

Przeprosiłam koraliki i uplotłam kilka bransoletek


Poniższa powstała z Toho 11o - tutaj przenikają się czarne i hematytowe koraliki
Słońce świeciło tak bardzo, że aż nie szło uchwycić aparatem tego przenikania się kolorów, ale uwierzcie mi na słowo.
 
Tutaj mamy czarno-złote pasy  -  Toho 11o
Bransoletka elegancka i uniwersalna zarazem.

Na koniec gąsieniczka z Toho11o i 8o oraz Miyuki 11o
Z jednej strony postawiłam na czerwień, z drugiej na srebro i czerń.

Nadal robi się z koralików, będą dalsze bransoletki i nie tylko :)

Chciałabym bardzo podziękować za komentarze pod "Damą w kąpieli".
Poczułam w nich, że karteczka naprawdę się podoba. Super.

Dzięki za odwiedziny. Witam nowych obserwatorów.
Pozdrawiam słonecznie.
Ola.

21 komentarzy:

  1. Piękna jest ta złoto czarna, faktycznie elegancka i uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudne, czerń z hematytem najbardziej mi przypadła do gustu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. сколько красоты) молодчина)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Do tego ogromna ich ilość:) Ależ znakomicie je robisz! Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bransoletki, Ja na razie zdradziłam szydełko, chociaż mam w planie etui do telefonu, koraliki nawleczone, ale jakoś nie mogę zacząć... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie bransoletki są cudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wciągnęły Cię koraliki Olu, coraz więcej biżuterii pokazujesz i to jakiej ślicznej. Wiosną od wełenki warto odpocząć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zazdroszczę Ci tego szydełkowania :-). Piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne bransoletki :) Nie robiłam jeszcze z Miyuki - jest jakaś różnica w porównaniu z Toho? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miyuki też są równe i fajnie się z nich robi. Są może odrobinkę, ciut, mniejsze od Toho.

      Usuń
  10. Złoto czarna to moja faworytka nie mniej jednak założyłabym każdą , wszystko zależy od nastroju i stroju :) Pozdrawiam Olu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo ładne i eleganckie.
    Pozdrawiam serdecznie Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale wysypało bransoletek u Ciebie,...jak kwiatków na wiosnę!!! Ja też cały czas przepraszam koraliki,.... nawet te krzywe:) Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest Twoja biżuteria. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne ale ta czarna dzisiaj mnie urzekła słonecznej niedzieli ci życze i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki są śliczne. Chyba kiedyś pokuszę się i spróbuję zrobić taką bransoletkę dla siebie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Możesz otworzyć butik już z bransoletami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarno-złota to mój typ:)
    Przepiękne są.
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakoralikowało się slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i perfekcyjnie wyplecione :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...