sobota, 22 marca 2014

Czy do Was też dotarła?

Nadeszła.
Ta astronomiczna i kalendarzowa,
bo Wiosnę to już mamy od dłuższego czasu. Przynajmniej w moim rejonie jest.
Można ją spotkać prawie wszędzie. Jest zielono, kolorowo, ptaszki świergolą, ludzie są pozytywniej nastawieni do życia.

Dzisiejszy dzień spędziłam w ogródku, który potrzebuje jeszcze kosmetyki, i chociaż nie lubię grzebać w ziemi, to mojemu organizmowi taka gimnastyka bardzo dobrze robi. Jestem zmęczona, ale wypoczęta :)
Syn uparł się, żeby grillować, zatem sezon został otwarty. Specjalnie za potrawami z grilla nie przepadam, ale pierwszy raz zawsze lepiej smakuje :)

Robótkowo się u mnie dzieje, ale robię kilka rzeczy na raz i nie za bardzo jest co pokazywać.
Kończę Ludmiłkę - jeszcze tylko oprawa.
Dziergam drobnostkę dla Lenki - też czeka na ostateczne szlify.
Koralikuję też trochę, ale bransoletki na razie w częściach.
Efekty prac będą później.

Dzisiaj żeby nie zostawić Was bez zdjęć zapraszam na powitanie Pani Wiosny.






Pozdrawiam.
Pa. Pa.
Ola.

33 komentarze:

  1. Przyszła, przyszła:) Zdjęcia sugerują, że u Ciebie rozsiadła się na dobre:))) I bardzo dobrze, tak ma być:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia z powitania wiosny. Czy Twój ogród tak się "wita"?

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też jest ,ale u ciebie bardziej , bo u mnie żonkile zakwitną dopiero po niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  4. I do mnie też przyszła,wczoraj i przedwczoraj było przepięknie.
    A teraz leje deszcz.
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, odważnie wkracza Pani Wiosna w Twoim ogródku, super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudnie wszystko zakwitło u Ciebie ,i u mnie też widać wiosnę aż chce się krzyczeć z radości .

    OdpowiedzUsuń
  7. przyszła,przyszła:))i na dodatek jaka piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Dzisiaj wróciłam szybciej z uczelni i też wybraliśmy się na spacer, znalazłam dużo kwitnących krzewów magnolii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jej ! W Twoich stronach Wiosna zagościc musiała już jakiś czas temu? U mnie dotąd kwitły krokusy, a hiacynty dopiero zawiązują kwiat. Na owocowych drzewach tyciutkie pączusie... Ale pięknie ptaki śpiewają i cieplutko bardzo.
    Pieknej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, do mnie wiosna przyszła dużymi krokami, wszystko zaczęło się zielenić z godziny na godzinę. Jest uroczo i słońce cały dzień mocno grzało( ŁÓdź) . Mam nadzieje, że już tak będzie cały czas. Rozgościłam się u Ciebie, piękne prace, podziwiam, pozdrawiam i zapraszam http://elizaart-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak nadeszła i jest prawie tak piękna jak nam pokazałaś na zdjęciach, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  12. Как красиво) У нас еще не так все цветет, но сегодня было тепло, даже жарко)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna na wschodzie jest zawsze spóźniona:( Ale pierwsze żonkile kwitną. Wystarczy przekroczyć Wisłę, jadąc na zachód, a tam inny świat. Kiedyś właśnie jechałam wczesną wiosną do Anglii, u mnie było jeszcze szaro buro, a za Wisłą kwitły sady.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu piękny ogród:) u mnie dopiero zaczynają się pokazywać kwiaty i co mnie zaskoczyło najbardziej to zawilce koło krokusów:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękną masz wiosnę. U nas tę już pięknie kolorowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna u Ciebie już okazała, u mnie trochę mniej, ale ostatnie ciepło, ożywiło ją bardzo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna wiosna u ciebie u mnie tylko gdzieniegdzie listki wypuszczają na drzewach i jeszcze szaro i ponuro a na dodatek to dziś leje deszcz buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. A tak, do mnie też dotarła , jest cieplutko, chyba 20 stopni było wczoraj ..... piękne zdjęcia ,....pozdrawiam serdecznie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna wiosna u Ciebie Olu. Wcale nie widać, że to ogród kogoś kto nie lubi grzebać w ziemi. Życzę Ci dużo słoneczka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ohohoho u nas tak pięknie jeszcze nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ u Ciebie wiosna na całego.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  22. a u mnie to szaro i buro :(

    zapraszam na moje candy :)
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. melduję, że u nas też jest!!! pięknie ...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dotarła, dotarła Olu :) I cieszy moje oczy każdego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Była i już jej nie ma. Teraz niestety leje deszcz... Ale podobno za kilka dni wraca, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie jeszcze takiej wiosny niestety nie ma. Kwitną tylko 3 krokusy i 2 bratki. I stokrotki, które przeżyły zimę. A u Ciebie już pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie na działce prawie jeszcze nic nie ma!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna wiosna Olu u Ciebie, do mnie też dotarła ale nieco skromniejsza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dotarła? Buchnęła życiem po prostu! I wygląda tak pięknie, jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już zdaje sie raz pisałam ,ze Ci zazdroszczę grzebania się w ogródku?No to zazdroszczę w dalszym ciągu:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna wiosna u Ciebie, do mnie też dotarła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...