niedziela, 2 marca 2014

Już czuć wiosnę.

Wyszłam dzisiaj na ogród popatrzeć co w trawie piszczy i okazało się, że muszę biegusiem zacząć sprzątanie.

Już postanowione, jutrzejszy urlop (wypoczynkowy) przeznaczę na ogród.

Z jednej strony cieszę się i właściwie już nie mogę się doczekać, z drugiej strony nie chce mi się jak diabli, bo ja w ogrodzie nie lubię robić.
I co tu z taką począć, z taką która nie wie czego chce?
A ogród woła.

Zobaczcie










Słonecznie i wiosennie, prawda?

W podziękowaniu za życzenia imieninowe mam dla Was ciasto.

Lubicie 3bita. To ciasto właśnie tak smakuje.


Jest łatwe i szybkie w przygotowaniu:
Na blaszkę potrzeba

6 paczek petitków - duża paczka
1 puszka masy kajmakowej
3 budynie z cukrem ugotowane w 700 ml mleka i utarte z 1 margaryną
500 ml kremówki + 2 śmietan fiksy + 2 łyżki cukru pudru

Na blaszce układamy ciasteczka, które smarujemy masą krówkową i przykrywamy znowu ciasteczkami. Teraz wykładamy krem budyniowy i na to znowu ciasteczka. Na wierzch ubita śmietana i całość posypana utartą czekoladą.
Dla mnie bomba.
Nie tylko kaloryczna :)
~ smacznego ~

Ola.

30 komentarzy:

  1. Piękna wiosna do Ciebie przyszła, chyba coś przegapiłam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chetnie zamieniłabym się z Tobą,ja uwielbiam pracę w ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idę robić kawę - dostałam ślinotoku patrząc na to ciacho! Dziękuję, mniam, mniam...
    Co do ogrodu, chętnie bym pomogła ale nie mam na razie urlopu; pomogę Ci wyszywając przebiśniegi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna puka do drzwi nareszcie .
    I jakie smakołyki pokazujesz aż ślinka cieknie .
    Pozdrawiam Olu

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jeszcze większość kwiatów śpi, ale wiosnę już czuć

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślałam, że Aleksandry jest tylko raz w roku - 18 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci zazdroszczę tej wiosny w ogrodzie, bo kiedyś miałam swój mały ogródek i z radością dziecka latałam co chwila by cieszyć się takimi widokami.
    Za ciacho dziękuję, chętnie skorzystam z przepisu, na kalorie patrzeć nie będę, bo nie można psuć takich przyjemności ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbima grzebac w ziemi- u mnie to ciasto nazywa się "balowe" i w trochę innej kolejności warstwy są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna na całego Olu! Szkoda że nie lubisz pracy w ogrodzie. Ja już rozpoczęłam sezon i zaczęłam wielkie sprzątanie. Czuję się wspaniale chociaż mój kręgosłup zdecydowanie jest innego zdania.
    Przesyłam spóźnione ale szczere życzenia imieninowe i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj woła, woła! Olu chodź, poobcinaj nam zeschłe listki, pograb trawniczek....Ja uwielbiam pracę w ogrodzie, życie stałoby się puste gdybym nie miała tych "hektarów":)))
    Kwiatki u Ciebie już pięknie kwitną, u mnie niestety jeszcze gdzie nie gdzie leży śnieg:) Ale na osłodę, zrobię sobie takie ciacho!!!! Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie ci w tej trawie zapiszczało .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Cię ! Wiosna na całego u Ciebie. U mnie tylko krokusy nieśmiało kwitną... Posprzątane, wychuchane, a ona ciągle gdzieś... u Ciebie zdaje się?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosna u Ciebie w ogrodzie. U mnie też pojawiły się zielone pąki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wiosna u Ciebie!
    Przegapiłam Twoje imieniny, ale co się odwlecze, to nie uciecze - przesyłam zatem serdeczności i uściski z tej okazji!
    Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez zaglądam, ale jeszce mam mokro w ogrodzie, ciasteczko smakowite dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie twój ogród poczuł wiosnę, ale jak zaczniesz w nim pracować przy tak zmiennej i zdradliwej pogodzie, to się przeziębisz, poczekaj jeszcze troszkę na prawdziwe ocieplenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy się to komuś podoba czy nie wiosna nadeszła, a wraz z nią prace w ogrodach na działkach i w sadach. Nie wiem czy to dla Ciebie będzie pocieszeniem, ale ja też nie lubię prac ogrodowo-działkowych.
    Ciasteczkiem się poczęstowałam i lecę dalej
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Настоящая весна) Торт - так и хочется съесть)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie wczoraj chyba z 15 st. było aż chciało się oddychać

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Olu, spóźnione, ale tym serdeczniejsze życzenia z okazji imienin :-) Dużo, dużo szczęścia i zdrowia. Spełnienia marzeń :-)
    Pięknie kwitnie w Twoim ogrodzie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja w ogrodzie lubię bardzo pracować, mój jeszcze śpi po zimie :) Ciasteczko pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem tego co masz w ogrodzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Robiłam to ciasto, pyszne. Przedwiośnie u ciebie w pełni! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No jak nic musisz zakasac rękawy i brać się do działalności ogrodniczej. Ciasto wygląda super - szkoda ze ja beztalencie w tej dziedzinie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo wiosennie masz w ogrodzie! U mnie krokusy są , ale jeszcze nie kwitną,Właśnie dziś zabieram sie za pierwsze porządki ogrodowe, choć ciepło nie jest. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. A co Ty mi tutaj pokazujesz! Ciacho z kremem :)!!!!! Ślina mi leci do kolan, a dziś Popielec!!! mASAKRA!!! cudownie poczuć już wiosnę przez te kwiatuszki...,ale u mnie wczoraj i dzisiaj chłodno i paskudny wiatr był! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu pięknie i wiosennie u Ciebie :) A ciacho wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne uczucie jak się patrzy na rodzącą się do życia przyrodę http://uoliuoli.blogspot.com/2014/03/wiosna-zagoscia-na-dobre.html
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej kwiatuchy i już zielono się robi :) Lubię, chcę i potrzebuję słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznie wygląda :) Super przepis zapisałam i na pewno wypróbuję i to już niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...