niedziela, 28 września 2014

Kwadraty w turkusie czyli entrelac.

Entrelaca mi się zachciało.

Wyszukałam w swoich pudłach coś co by się nadawało i ruszyłam do roboty.

Chusta wyszła dość spora i cieplutka.

Swoim kolorem może rozchmurzyć każdy jesienny i zimowy dzień :)









Wykonałam ją z 1 motka Angory Gold na drutach nr 5.

Jest wolna i idealna na prezent.

W ogrodzie już robi się smutno i właściwie nie ma czego pokazywać.
Kwitnie jednak wiciokrzew


 Rozplenica japońska też wygląda pięknie a obok hortensja


No i ognik przed domem obsypany jest ognistymi koralami


I jeszcze wrzosiec w donicy cudownie zdobi, ale niestety nie przezimuje, bo nasz klimat mu nie służy


Miejmy nadzieję, że jesień nas jeszcze porozpieszcza. Dzisiaj u nas piękny, słoneczny dzień. Oby przyszły tydzień też był taki.

Dziękuję za przemiłe komentarze.
Proszę o więcej :)

Pozdrawiam.   Ola.

39 komentarzy:

  1. Chusta przypomina mi niebo z różnymi kolorami chmurek:))
    Jest śliczna - entrelac znakomicie spełnił swoje zadanie, pasuje idealnie!
    Ten wzór to również mój priorytet w nauczeniu się nowej metody drutowania, tylko czasu mi brak, jak zwykle:(
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, to też skojarzyłam sobie tą chustę z niebem.

      Usuń
  2. Coś pięknego! Wzór i kolor zawładnęły moimi myślami;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolna ... to znaczy do nabycia ??? To jest mój kolor ja to w sumie
    bym wszystkie Twoje chusty przygarnęła i nosiła takie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta, bardzo lubię dziergać entrelak :) Cudowne zdjęcia, piękny ogród......ale...zajrzyj tu : http://www.futuregardens.pl/powojnik-tangucki.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam, a tam... mój klematis. Nawet nie wiedziałam, że tak się nazywa i że kwiatostany zdobią do samej wiosny. Ja swojego dopiero wsadziłam latem i zakwitł mi po raz pierwszy.

      Usuń
  5. Baaardzo mi się podoba, robiłam entrelakiem komin i czapkę ale chusty jeszcze nie tzn w ogóle nie robiłam chusty jak to się stało?
    Olu skąd zaczynałaś robótkę i po ile oczek dodawałaś, możesz mnie podszkolić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://lubieleniuchowac.blogspot.com/2011/07/nowa-chusta-zamiast-dianny.html zajrzyj na tą stronę, tam jest rozpiska jak po kolei robić kwadraty. Na mój kwadrat nabrałam 12 oczek.

      Usuń
  6. Chusta ma piękne kolory... Wrzos śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie zachwycił ten wrzosiec ! Jeszcze nie próbowałam robić kwadratami, a tobie to tak ładnie wychodzi. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Oleńko enterlaczek śliczny ,no widzisz ja swoją robiłam na drutach nr 4 to trochę mała wyszła ,a twoja jakie ma wymiaryJesien idzie całą para -byle do wiosny;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta i super ma kolory.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna chusta, super kolorki. Aktualnie też dziergam enterlacka, ale kolorystyka dużo ciemniejsza. Ta u Ciebie jest super!



































































    OdpowiedzUsuń
  10. Enterlak jest na liście moich prac do nauczenia. Swoim postem przypomniałaś mi, że trzeba by się za niego wziąć. :) Piękna chusta. :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta w bajecznych kolorach:) Ja aktualnie dziergam chustę i inaczej trochę wykorzystam entrelac ciekawe czy mi wyjdzie mój pomysł:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory na tek chuście. Co do jesieni, to liczę na "piękną polską jesień". Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna chusta, kolory bardzo energetyczne i bardzo morskie przypominają mi wakacyjne chwile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się uczę enterlaka, jakoś idzie ale nie to co u Ciebie. Piękna ta chusta jeszcze w moich ulubionych niebieskościach.
    Super.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna:)) słonecznej jesieni Olu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. chusta przepiękna, ja próbowałam zabrać się za dzierganie enterlaka właśnie wczoraj i dałam za wygraną, może następnym razem, pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna chusta:) ten wzór robiłam już bardzo dawno temu, ale pamiętam, że robił się dość dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta ma urodę słonecznego nieba :) będzie grzać letnimi wspomnieniami :) cudna jest !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna chusta! No ja się muszę w końcu nauczyć robić te entrelaki - fantastycznie układają się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w tej chuście Olu. Pięknie dopasowałaś wzór i kolory do swojego typu urody. Założę się, że masz w niej niebieskie oczy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, no i znów rozpływam się nad kolorem ;) Pięknie wyszła, a kolor - jeden z ulubionych, jeśli chodzi o angorę alize. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie wyszła i kolor jak by dla mnie stworzony!! pozazdrościć talentu do drutowania. pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory Olu przepiękne! Ja błękity i turkusy to nad życie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna chusta :-) Piękne kolory i śliczny wzór.
    Cudnie wygląda Twój ogród jesienią - wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wzór chusty zachwyca, gdyby nie te kolory:)))) Ja tak nie lubię niebieskości! Gdyby to były brązy....

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne kolory! Śliczna ta chusta! :)
    A wrzosiec - cudny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Oleńko, chusta jest przecudna. Wzór znam od ponad 20 lat, ale nie mogę się zebrać żeby cokolwiek nim zrobić. Jak zobaczyłam twoją chustę to aż mnie ręce swędzą do roboty. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Olu prześliczna uwielbiam takie kolorki :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolorki! Mój zeszłoroczny entrelak stał się ufokiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna i w moich ulubionych kolorkach.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...