wtorek, 16 września 2014

Bursztynowe koraliki.

Nastąpił wysyp i mamy bransoletkobranie :)

Miałam zrobić bransoletkę w kolorze złota, starego złota z bursztynem i brązem.

Jako pierwsza powstała ta - przenikanie się bursztynu i złota i bursztynu

 




Jednak nie byłam pewna czy ta jedna będzie trafiona w punkt i zrobiłam następne trzy:
- zakręconą





- pasiastą





- zmieszaną






Ciekawe, która z nich uzyska aprobatę zamawiającej.
Powiem po cichu, że jednak pierwsza podoba mi się najbardziej, ale niczego nie sugeruję. Wybór należy do pani Justyny.

Powstała jeszcze jedna bransoletka.
Nanizałam transparentne bursztynowe koraliki na cieniowaną pomarańczową nitkę i voila




I teraz wszystkie razem.
Pięknie wyglądają w promieniach jesiennego słoneczka.




Taką jesień uwielbiam. Obyśmy mogli cieszyć się nią jak najdłużej. Nie sprawdzałam prognozy długoterminowej, bo po co się później rozczarować. Lepiej przyjmować dzień takim jaki jest.

A w Waszych stronach już fruwa babie lato?

Pozdrawiam.  Ola.



30 komentarzy:

  1. Faktycznie wyglądają jakby były bursztynowe,słońce zamknięte w koralikach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bursztynki w blasku słońca:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. no i co?no i wszystkie śliczne:))powiem Ci,że kupiłam sobie kiedyś koraliki i żyłeczkę taką cieniutką,że będę robić bo się zakochałam w takim potrójnym sznurze z takowych właśnie na szyję:)widziałam na wystawie na zlocie twórczo zakręconych w Ustroniu.....i na chęciach się skończyło:))koraliki powędrowały do Janeczki bo Ona zrobi z nich lepszy użytek niż ja:)))tak ,że podziwiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Olu wyglądają wszystkie razem i każda z osobna, takie jesienne kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jesienne kolory przywołałaś do życia :) Bardzo lubię bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś niesamowitego ! Jak pasują do Twoich morskich zdjęć :-) Wyglądają jak od jubilera.
    Olu, u mnie nie ma jeszcze babiego lata... Liście z brzóz spadają, słonko grzeje, ale jeszcze nie widać odlatujących gęsi :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wszystkie - takie jesienno-słoneczne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu wszystkie są piękne ,ja bym miała problem z wyborem .
    Zdjęcia śliczne .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na miejscu pani Justyny wzięłabym wszystkie! Razem na ręce będą wyglądały pięknie i modnie:) Ech....cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny urodzaj, i jesiennie w kolorkach - złota bransoletkowa jesień! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, ale to pracy, a jakie oczy zdrowe potrzebne do zrobienia takich cudów:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne bransoletki - jak bursztynki znalezione na plaży

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Piękności!!! Ja chce i pierwszą i drugą i trzecią.... Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie śliczne:) Bardzo jesienne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie piękne zdjęcia Twoich bransoletek Olu. Ślicznie się przedstawiają w jesiennych klimatach. Nie mogę się zdecydować która najładniejsza, więc wybieram wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, będzie dylemat! Cudne są! Uwielbiam kolor bursztynu! Zrobiłas je po mistrzowsku! A taką pokręconą pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne bransoletki :-) A mnie podobają się wszystkie i nie potrafiłabym wybrać, która najbardziej... ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koraliki wciągnęły Cię Olu na dobre, a jak coś wciąga, to musi wyjść cudnie i tak to wygląda, piękne jesienne bransoletki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna kolorystyka na koniec lata!

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu, bursztyny uwielbiam! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie robią wrażenie, będzie zamawiającej trudno wybrać!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne te bransoletki, zwłaszcza ta "zakręcona".

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe jesienne bransoletki! :) Pięknie się mienią te bursztynowe koraliki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne i piękne kolory jesienne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. !☺☺☺ Witam! zgadzam się z wszystkimi komentarzami.są piękne! ... i.. trudno było mi wybrać - dlatego wzięłam trzy!!! (jedną dla siebie a dwie dla przyjaciółek☺) !!! Już nie mogę się doczekać kiedy paczuszka dotrze ! ☺☺☺ Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Bursztynowy zawrót głowy !!! Wszystkie są piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...