czwartek, 6 marca 2014

Prezent nr 3 i nr 4

Czy dacie wiarę, że znowu wygrałam ?!

Tym razem poszczęściło mi się u Diany, której chyba nie muszę przedstawiać.
Diana jest bardzo kreatywną osobą i jeśli jeszcze nie byliście u niej na blogu, to koniecznie musicie się poprawić.

Proszę, zobaczcie co dostałam.



Wygrałam jeszcze raz, teraz u Mglistej Joanny.
Policzyłam serduszka i zostałam wylosowana :)
Joanna podarowała mi pudełeczko-serduszko a w nim dodatkowe niespodzianki




Jak ja lubię ten luty :) Szkoda, że tak szybko minął :)

Dziękuję bardzo serdecznie dziewczynom za przemiłe niespodzianki.
Jestem bardzo szczęśliwa.
Pozdrawiam.
Ola.


19 komentarzy:

  1. Super prezenciki :)
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty - takie cieszą najbardziej :) Może i marzec coś Ci fajnego podrzuci do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i baaaardzo się cieszę - jaki tem wpis różny o180 stopni od poprzedniego ;-))))
    dobrego wieczoru Olu:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych, korona dostojnie wygląda, a pozostałe prezenty romantyczne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Olu ci w lutym szczęście dopisało tyle prezencików można "zwariować" ze szczęścia :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ty to robisz? Gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęście Ci sprzyja, gratuluję !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Поздравляю, везет же)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne nagrody, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. szcześciara, gratulacje !

    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całego serca Ci gratuluję :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie duże masz szczęście Olu!

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję szczęściaro, bo prezenty są super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz szczęście do tych prezentów. Gratuluje!!!
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne:) gratulacje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka Ty szczęściara jesteś :) Prezenty śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...