sobota, 7 grudnia 2013

Lawendowa Haruni

Spory czas temu przyleciała do mnie od Eli śliczna lace merino z Zagrody.

Zaraz się nią zajęłam.

Została zwinięta w zawrotnym tempie.
Wzór wydrukowałam raz, dwa, trzy.
Szybciutko zaczęłam robótkę... i na tym pośpiech się zakończył.

Bez przerwy coś stawało na przeszkodzie.
A to choroba, a to coś bardzo pilnego, a to metryczka, a to bransoletki.
A Ela cierpliwie czekała. Bez słowa ponaglenia.
I wreszcie się doczekała.

Wiem, że chusta jest już u właścicielki, dlatego mogę pokazać.
Oto Haruni dla Eluni













 

A tak wyglądała przed blokowaniem.


Lubię to przeistoczenie plątających się nitek w koronkową chustę.


Z Zagrodowej lace merino robiłam pierwszy raz.
Z jednego motka wyszła chusta całkiem pokaźnych rozmiarów - 210 cm miał najdłuższy bok -     i jeszcze została kuleczka wielkości mandarynki.
Jest to włóczka cienka, ale odpowiednio grzejąca.
Bardzo przyjemnie się z niej dziergało. Blokowała się również bardzo dobrze.
Mam nadzieję, że jeszcze do niej wrócę.

Specjalnie dla Eli, za jej wyrozumiałość :), powstała bransoletka







Kolorystycznie pasuje - prawda?

I jeszcze na koniec mam dla Was ogłoszenie od Mikołaja.
inez124 proszona jest o kontakt. Gratuluję.

Udanego weekendu życzę.
Ola.

P.S.
Podaję linka do wzoru chusty
http://www.ravelry.com/patterns/library/haruni
Przyjemności przy dzierganiu :)

30 komentarzy:

  1. Piękny komplet! Wszystko idealnie dopasowane:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta:)Każda drutowa chusta mnie zachwyca:)A bransoletka idealnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta przecudnej urody,chyba ją w kolejkę do zrobienia zapiszę,a i bransoletka śliczna:))Przegapiłam Mikołaja u Ciebie,buuu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bransoletka i cudowna chusta!!! Ale z Ciebie zdolna kobieta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta. No i bransoletka pod kolor. Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, chusta niezwykła - dzieło sztuki. Wiadomo, że pięknie dziergasz, ale i włóczkę wybrałaś w ślicznym kolorze, delikatną i bardzo wydajną. Bransoletka wspaniale do niej pasuje. Sesja zdjęciowa super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta i jak fajnie dobrana kolorystycznie bransoletka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepiękne. Podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta - cudo! A kolory - ech... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. So beautiful & delicate. The colors match perfectly.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę uroczy komplet przygotowałaś dla Eli. Musi być przeszczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, nie wiem dlaczego , ale zniknęłaś mi z obserwowanych :-(
    Musiałam Cię szukać po komentarzach. A, że dawno u mnie nie byłaś...
    Może to wina Ksawerego ? :- ) Żebyś nie wiem ile chust i bransoletek pokazywała - wszystkie piękne wciąż i wciąż. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. I Inez i Elunia muszą być przeszczęśliwe!!! Piękne prace!! Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny komplet zrobiłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I chusta i bransoletka pięknie wykonana, może i ja zamówię u Ciebie taką chustę, tylko musiałabym się dowiedzieć o sposobie transakcji. Przejrzałam Twoje posty z chustami, wszystkie są przepiękne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta jest prześliczna - wykończenie liśćmi wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest piękna! Bardzo lubię to lace merino, moja wrzosowa Haruni jeszcze czeka na zrobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chustka cudna :D Gratulacje dla zwyciężczyni
    a Tobie moja droga dzięki za zabawę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo! Wspaniała chusta z cudownej włóczki :-) Ideał.
    A ja właśnie skończyłam 2 haruni i zaczynam trzecią :-) Uwielbiam ten wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiekna:))))))))...ja jestem uzależniona od haruni:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna,Eli czekanie opłaciło się jeszcze bransoletkę dostała-szczęściara:)))
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko wykonałaś z właściwym Ci kunsztem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny komplet! Kolory śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta przepiękna,,,,,mgiełka i kolor bardzo ciekawy...a bransoletka to już uzupełniający dodatek....myślę,że nowej właścicielce tych cudowności opłacało się czekać...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna chusta, bransoletka idealnie do niej pasuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. No piękny komplet!!!! Aż zazdroszczę obdarowanej:) Mają dziewczyny szczęście! he he

    OdpowiedzUsuń
  27. Очень нежные работы, шаль - великолепна!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej ....jestem zaskoczona.Bardzo dziękuję Mikołajowi.Przepraszam ,że odzywam sie dopiero teraz...mam nadzieję ze rózgi nie dostanę-:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna chusta, cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...