niedziela, 15 grudnia 2013

Bombki - moje.

Tak się naoglądałam u Trilli, u Janeczki, u Efy była rozpiska, że zapragnęłam mieć swoje.

Czasu potrzeba niewiele, żeby zrobić taką bombkę. Właściwie idzie piorunem.
Najwięcej czasu zajęło nam kształtowanie, bo balony chyba były zleżałe i uchodziło z nich powietrze. Trzeba było poprawiać.
Usztywniałam w "Łudze" bez rozcieńczania i wyszły bardzo sztywne.
Dziękuję Wam Dziewczyny za motywację.
Ewuniu dzięki za tutka.
Wzory bombek znalazłam tutaj.
Gwiazdki, to moje stare zbiory.


















Zrobiłam też trzy gwiazdeczki, ale chyba będzie więcej :) i bombek też będzie więcej :)
Muszę wyjąć jeszcze pozostałości z lat ubiegłych, wyprać, usztywnić , no i kupić choinkę, żeby ją córa później pięknie przystroiła.

Uwielbiam ten czas przedświąteczny, mimo tego, że wciąż szybko i z duszą na ramieniu, że nie zdążę, ale to jest wpisane w święta. Rodzinka się wtedy jednoczy w działaniach, każdy stara się pomagać. Jest cudnie.

Witam gorąco nowego stałego gościa. Czuj się u mnie swobodnie.

Dziękuję za liczne komentarze, które są najlepszym prezentem i baaardzo cieszą.

Lecę drutować, bo mam coś jeszcze do skończenia.

Pozdrawiam. cieplutko i życzę spokojnej niedzieli.
Ola.

35 komentarzy:

  1. Bardzo ladne, sniezynki sa super a bombeczki po prostu przepiekne,pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Są sliczne. Olka, jak sie nie nauczę to w przyszłym roku poproszę o wymiankę. W tym roku jeszcze nie udało mi sie uzbierac i wszystkie gwiazdki i bombki, które mam od dziewczyn jeszcze rok muszą poczekać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona:)są urocze:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę tą choineczkę, po prostu piękności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka będzie się pięknie prezentować w tych ażurowych cudeńkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są, a jakie równiutkie, brawo, bo to nie lada sztuka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby, zwłaszcza śnieżynki mi się podobają, bo mają piękne wzory, chyba tylko ja nie robiłam w tym roku bombek i śnieżynek, a teraz to już czasu mało, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach cudnie wyszły! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ozdoby.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne !
    Gwiazdki dostałam w prezncie od koleżanki rok temu - jestem nimi zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta gęsta gwiazdka cudowna...

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNE I INNE PRACE TAKŻE! Ja wyjmę te , które podarowały mi koleżanki i będę się nimi cieszyć.Poczyniłam przygotowania jeszcze dwa lata temu, by samej zrobic sobie takie ozdoby, ale jak do tej pory pozostają tylko w planach! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Bardzo udane bombki, śnieżynki urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sa te Twoje ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne Wszystkie razem i każda z osobna:) Uwielbiam takie ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bombki są rewelacyjne. Śliczne. A wracając do Twoich poprzednich prac, czyli bransoletek z koralików, to dzisiaj zobaczyłam jak dziewczyna je robi i odpadłam. Pokazała mi jak się szydełkuje koraliki, o haftowaniu nie chciałam już słuchać. Jestem cierpliwą osobą, ale to było ponad moje siły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudne!!! Właśnie nauczyłam się szydełkować śnieżynki i bardzo podobały mi się bombki u Trilli, może uda mi się też wymodzić choć jedną. Dziękuję Ci za wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na bombki jeszcze się nie odważyłam, a Twoje wyszły pięknie!!! Wszystkie ozdoby zresztą wyszły Ci cudownie - choinka w tym roku będzie wyjątkowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednego roku miałam choinkę ubraną tylko w moje prace: gwiazdki, aniołki, szydełkowe i richelieu, ozdoby haftowane krzyżykowo.
      Większość tych ozdób rozdałam, dlatego teraz trzeba robić od nowa.

      Usuń
  19. No i masz swoje i tyle piękności - dziękuję za wskazanie drogowskazu do koleżanki która pokazała cały tutorial na bombkę buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie pozostaje mi nic innego i samej zrobić bombki... bo Twoje są cudowne! Wspaniałe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Нежные и праздничные)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne ozdoby! A na temat krochmalenia i uciekania powietrza z baloników coś wiem:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na razie tylko gwiazdkowo tworzę w międzyczasie, bombki to dla mnie wyższa szkoła jazdy :) No a co do usztywniania to czekają te moje wypocinki aż się przełamię i zacznę :) Twoje bombeczki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ozdoby! Bombki wyszły Ci idealne! Choinka będzie wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycające ozdoby!!! Naprawdę podziwiam Was dziewczyny za te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne....wszystkie bez wyjątku :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie piękne te Twoje prace, ale bombki najbardziej mi się podobają:) Są piękne! Pozdrawiam pracowitą Olę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne bombki i śnieżynki! Bardzo się cieszę, że mój kursik się przydał :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Aleeee piękne! Przyznam się szczerze, że jeszcze takich bombek nie widziałam. Wyjątkowe ozdóbki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...