środa, 4 grudnia 2013

Dziecięca czapeczka.

Miałam koralikować, ale zaszła pilna potrzeba usztrykowania czapeczki dla Lenki.
Rzuciłam wszystko. Dziecko przecież jest najważniejsze.

Polatałam po internecie, poszukałam i znalazłam u Antoniny odpowiedni fason wraz z rozpiską.

Czapeczkę robiłam podwójną nitką z włóczki Bambi , na drutach skarpetkowych nr 5.
W obwodzie moja robótka miała 88 oczek. Robiłam dość ciasno.
Czapeczka wyszła rozmiarowo w sam raz na główkę miesięcznego dziecka.


 







Zdjęcia robione przy sztucznym swietle dlatego trudno uchwycić właściwą barwę. Co drugie zdjęcie kłamie :) Czapeczka jest biało-śmietankowa.

Producent poleca włóczkę Bambi jako typowo dziecięcą, przeznaczoną na wyroby dla wyjątkowo wrażliwych.
Z moich obserwacji wynika, że jest wyjątkowo miła i delikatna, wręcz jedwabista.
Można z czystym sumieniem  polecać tą wełenkę na ciuszki dla maluchów.

Dziękuję za komentarze pod skrętkami.
Miło, że do mnie wpadacie.
Pozdrawiam.
Ola.

21 komentarzy:

  1. No jasne, że dziecinka najważniejsza! A czapeczka przecudnej urody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapeczka jest tak smaczna, że chciałoby się ją zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że dziecko najważniejsze! Piękna czapunia! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczna czapunia podoba mi się zestawienie wzorków i pompony buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniutka czapusia, Lenka będzie w niej przesłodko wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень милая шапочка!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza:) Lenka będzie cudnie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna czapeczka, super fasonik dla malutkiej istotki a jak pięknie wykonana!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna czapeczka :) Podoba mi się pomysł z dwoma pomponami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Ci zazdroszczę tej umiejętności! Moja wnuki nie będą się tak dobrze ze mną miały, jak Twoje... Czapunia jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Adorable. Any baby is sure to love it and be warm.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, wnuczęta najważniejsze !!!
    Czapunia śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapeczka jest śliczniutka! Fajnie wyglądają te dwa pomponiki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna czapeczka :-) Jak to dobrze jest mieć taką kochaną babcię... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapunia bardzo ładna, ale najważniejsze że wybrałaś fason idealny dla noworodka, uszy zakryte i pompony w takim miejscu, że nie będą uwierać. Pozdrawiam pracowitą babcię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam ostatnio dobrej włóczki na zrobienie w prezencie dla mojej bratanicy czapeczki. Skoro robiłaś z włóczki Bambi i jesteś z niej zadowolona, to i ja pokuszę się na jej wypróbowanie.
    A czapeczka urocza, ślicznie ją zrobiłaś.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bym taką chciała - jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja wnusia będzie stylowa od niemowlęcia :-) Zazdroszczę takiej babci...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna misiowa czapa :) i cieplutka. Pięknie wykonana :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...