czwartek, 26 grudnia 2013

Koraliki gwiazdkowe i niespodziewana kartka.

Jeszcze do Wigilii prezentowo bransoletkowałam.

Nawlekałam, wykańczałam i szybciutko coś dla siebie jeszcze chciałam zrobić.
Przed świętami nie miałam czasu żeby pokazać.
Spójrzcie dzisiaj

Te dwie łączki są prezentem dla wnuczek znajomego , myślę, że sprawią dziewczynkom radość
 


Taka sama jak mikołajkowa, dla większej dziewczynki :) Już w międzyczasie taką jedną zrobiłam, ale nie było czasu pokazać.



Gąsieniczka dla półsłodkiej dziewczynki :)





Te dwie dla moich dziewczynek - córki i synowej






A ta dla mnie - a co, mnie też się coś od życia należy.




W przeddzień Wigilii, wieczorkiem, odwiedził mnie pan listonosz i przyniósł niespodziankę od Agatki.
Bardzo niespodziewaną niespodziankę.
Piękną karteczkę z życzeniami, sianko na wigilijny stół i pyszne herbatki.




Agatko, jeszcze raz wielkie dzięki.

Jak Wam mijają Święta?
U mnie spokojnie, wypoczynkowo.
Wczoraj było bardzo rodzinnie a dzisiaj leniuchujemy. Ja mam wreszcie czas na książkę.
Szkoda, że Gwiazdka jest raz w roku :))

Pozdrawiam.
Ola.

18 komentarzy:

  1. Bransoletki śliczniutkie, zdecydowanie Tobie też się należy :)
    karteczkę przepiękną dostałaś, taka prawdziwie bożonarodzeniowa.
    U nas podobnie, wczoraj rodzinnie, dzisiaj cudne książkowe lenistwo, jak ja to lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bransoletki to mistrzostwo świata!!Są przepiękne!! Miłego czasu międzyświątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam sie nauczyć te koraliki nawlekać jak wiesz, Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te bransoletki, takie eleganckie. A tobie też się coś należy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, ta bransoleta, którą dla siebie zrobiłaś jest przepiękna!
    P.S. Bardzo dziękuję za życzenia świąteczne. Ja nie miałam okazji pobuszować po blogach przez ostatnie dwa dni (rozjazdy rodzinne), ale za to Noworoczne życzenia jak najserdeczniejsze do Ciebie ślę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu droga karteczka śliczna a bransolety wszystkie piękne jednak ja bym porwała te brązową ze złotem buziaki ślę marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki bardzo piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne bransoletki :-) Wspaniałe wzory i kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bransoletki :) Pozdrawiam międzyświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwa produkcja bransoletkowa:) Wszystkie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne bransoletki, szczególnie urzekły mnie te półpłaskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletki masz już opanowane do perfekcji, wszystkie cudne, pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to się nabranzoletkowałaś:) podobnie i ja tak robiłam tyle, że nie koralikowe bransoletki, a makramowe i skórzane:) Nawet bigos przez to przypaliłam!
    Taki mam przesyt, że wszystkie pudła z akcesoriami głęboko schowałam:)
    Piękne prezenty porobiłaś, dziewczynki duże i małe na pewno się cieszyły:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne prezenty! Jesteś zdolniachą!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ cuuuudne :))
    pozdrawiam cieplutko i poświątecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletki fantastyczne. Kwiatuszkowe, dla dziewczynek są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och! te cudowne bransoletki , kolorowe, kwiatuszkowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...