niedziela, 24 listopada 2013

Koraliki górą.

Pogoda nie sprzyja zdjęciom a mam Wam do pokazania nowe bransoletki.
Przed chwilką wyszło słoneczko, zatem skorzystałam i zrobiłam kilka fotek.
 
 

 
 
'Miętowe orzeżwienie' - Toho 11o na 8 koralików w rzędzie. Podobna już była, ale cieńsza.
 





 Teraz nowość - dwa sznury na raz - ' Czekoladowe toffi ' - koraliki Miyuki 11o





Gąsieniczek też jeszcze nie było -
tutaj 'Błyszcząca jesień' - Toho 11o i Magatama 3mm






teraz ' Szarość ' - Toho 11o, Miyuki 11o i Magatama 3mm

 



 

Tutaj miała powstać bransoletka znana jako ' czerwone wino ', ale zabrakoło czerwonych koralików i byłam zmuszona coś wymyślić albo czekać na nową dostawę.
Zamawiająca zgodziła się na takie rozwiązanie - ' Czerwone wino w czarze' - Toho 11o




I to dzisiaj wszystko.
Ostrzegam, że będzie jeszcze więcej:)

Dziękuję Wam za super komentarze.
Same wiecie, że dobre słowo uskrzydla.

Życzę przyjemnej niedzieli.
Ola.

20 komentarzy:

  1. Wszystkie kochana są piękne ale 7 - me zdjęcie od góry najbardziej mi przypadło do gustu cieplutko pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe :-) Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie coś tak podszeptuje: dobrze się stało, że tego wina zabrakło, bo w czarze winu zdecydowanie lepiej niż byłoby bez...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowe toffi i szarość są super!
    Ja nie mogę dzisiaj robić zdjęć :( , u mnie paskudna mżawka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zakoralikowałaś się i zabransoletkowałaś:) I bardzo dobrze, bo piękności wychodzą spod Twoich łapek:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne bransoletki, mnie najbardziej urzekły - ta podwójna i te spłaszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz Olu, jak patrzę na Twoją biżuterię to Apart dla mnie nic nie znaczy :-)
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to zapięcie z kwiatuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje piękne dzieło, Jestem udział w witrynie i dodali Cię w Google+, piękna niedziela dla Ciebie.
    http://crochesartesanatosvanda.blogspot.com.br/
    http://vandaartesanatosparabebesecriancas.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne wszystkie:) Zachwycam się i zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne bransoletki, błyszcząca jesień i szarość to moje faworyty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wIELE NOWYCH WZORÓW, WSZYSTKIE MI SIE PODOBAJĄ!! pOZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem już, jak wychwalać :) Piękne i już!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś mi tu przeskoczyło i nie wiem czy mój pochwalny komentarz się zapisał...

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne to mietowe orzeźwienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie bransoletki zrobiłaś pięknie i 2 pierwsze zdjęcia cudne kolorystycznie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. I tak koralik po koraliku??? Nieprawdopodobne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka, wszystkie śliczne ... jednak dzisiaj ukradłabym Błyszczącą jesień :) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...