wtorek, 26 sierpnia 2014

Błyszcząca czerń.

Tym razem chusta nadprogramowa, która powstała z potrzeby smutnej chwili.

Potrzebowałam wzoru niezbyt wymagającego żeby się szybko robiło, oraz nie przytłaczającego, bo włóczka z cekinami sama w sobie jest ozdobna.

Przeglądałam Wasze blogi, podziwiałam różne chusty i szale, aż dotarłam do Bogaczki i zobaczyłam idealnie to o co mi chodziło.
Powstała zatem Haruni inaczej, która do końca liści z Haruni nie posiada, bo wstawiłam ażur między każdy z liści.
Zamiast tulipanków są listki, ale stwierdziłam,że tak może być. Obyło się bez prucia.

Żeby dobrze sfotografować czerń trzeba się nieźle namęczyć a i tak nie jest OK











Chusta powstała z Kidsilk Haze Glamour, nieprzyzwoicie drogiej włóczki od Rowana.
Zachorowałam na nią już dawno, ale cena skutecznie mnie odstraszała.
Sama nie wiem jak opisać tą włóczkę, bo skład jej jest idealny a cekinki dodają jej jeszcze uroku,
ale Kid Silk Dropsa jest delikatniejsza.

Na chustę zużyłam dokładnie 3 motki po 25g, kończyłam ją z duszą na ramieniu czy wystarczy włóczki.
Starczyło, a nawet  zostało 1,5 metra, robiłam na drewnianych drutach KP z żyłką nr 7.
Robótka przybywała bardzo szybko. Wystarczyły na nią dwa popołudnia.

Chciałam serdecznie przywitać 2 nowe obserwatorki. Miło mi, że zechciałyście zostać na dłużej.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.
Dziękuję za komentarze, które działają jak miód :)
Udanego tygodnia życzę.
Ola.

37 komentarzy:

  1. Szkoda, że ta piekność powstała na smutną chwilę.
    Idealnie dobrałaś wzór, ponieważ ta włoczka, sama w sobie jest piękna i nie potrzeba bogatego wzoru by zachwycała.
    Trzymaj się mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pieknaidelikatna . Fantastyczna sesja zdjeciowa , ciekawa prezentacja ,modelka od tylu .Najlepsze to pierwsza i czwarta fota .Bomba .

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta. Jak pajęczynka. Ja na moją jutrzejsza smutną chwilę już nic nie zrobię.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity efekt, wygląda troszkę jak pajęczyna z rana okraszona kropelkami rosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta piękna, zwiewna i delikatna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu chusta piękna- piękna włóczka, piękne wykonanie - cóż są w tym pięknym życiu i chwile smutku. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna i zachwycająca i faktycznie wygląda
    jak pajęczyna w kropelkach rosy ;))) Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, przede wszystkim gratuluję pięknej prezentacji chusty! Swietne zdjęcia, szczególnie to pierwsze:) Chusta też śliczna, elegancka! Podziwiam Twoją pracę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatny wzorek i te cekiny tworzą niesamowicie delikatną chustę, to nic że czarna - jest super,

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta przepiękna!! pozazdrościć umiejętności. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna wariacja na temat Haruni :) Ja ostatnio tez robilam zmodyfikowana, ale zostawilam oryginalne kwiaty na borderze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu nie lubię chust, wolę kominy, ale na taką chyba się skuszę- wyszła prześliczna w swojej prostocie bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie prezentuje się ta chusta z połyskiem

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna! Delikatna jak mgiełka. Przesyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i bardzo elegancka.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo delikatna wyszła Ci ta chusta, cekinki ożywiają smutną czerń i wygląda efektownie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow... Przepiękna... Jak pajęczyna z poranną rosą....

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh.. po prostu śliczna... Moim zdaniem idealnie się nadaje na nadchodzące halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach kochana te twoje chusty - ja tylko podziwiam na fotach a ta jak pajęcza nić - cudowna - buzikai ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne sa Twoje chusty! :) I odkad obserwuje Twojego bloga wielka mam ochote na taka fajna zimowa:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszła bardzo fajnie, aż nie mogę uwierzyć, że zrobiłaś ją Olu w 2 dni...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo elegancka chusta! I świetna sesja zdjęciowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest przepiękna i wspaniale ją pokazałaś na zdjęciach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś genialna. Podziwiam Cię. Moje prace przy Twoich to prymityw :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow!!! Ale elegancka! Idealna na imprezę! :)
    Pięknie ja zaprezentowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna! Smutek sprzyja tworzeniu... to udowodnione... A pokazałaś chustę świetnie! Jednak życzę Ci radosnych chwil, nawet jeśli kosztem twórczych dokonań :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow... szczęka mi opadała. Zakochałam się we wzorze, we włóczce... i jak mam dalej żyć...? ;-)
    Na dodatek kolor najpiękniejszy z możliwych :-)
    Kiedyś, jak będę bogata i kupię sobie tą włóczkę, to uśmiechnę się do Ciebie po podpowiedzi, jak zrobić dla siebie podobne cudo.
    na razie lecę kolejny raz do zdjęć, aby sobie spokojnie powzdychać :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezwykle elegancka jest ta chusta. A wykonanie jej w tak krótkim czasie to dla mnie wyczyn nie do osiągnięcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...