wtorek, 7 lipca 2015

Spóźniona czapka czerwcowa 8/12.


Czerwiec był dla mnie zbyt krótki, dlatego czerwcową czapkę prezentuję w lipcu.
Właściwie, to nie czapkę, lecz opaskę na uszy.
Właściwie dwie opaski.


Zobaczyłam kiedyś na pintereście  taką koronę z włóczki i pomyślałam o moich prywatnych księżniczkach.
Mają teraz swoje korony chroniące uszka od wiatru. Myślę, że sprawdzą się nad morzem.




 I jeszcze modelka w opasce (druga modelka zaprezentuje się jak ją obfocę)



Powstały z bawełny zakupionej w mojej małmiasteczkowej pasmanterii. Na dwie krony zużyłam calusieńki motek. Robiłam podwójną nitką na drutach 3,5.

Czas zabrać się za czapkę lipcową.
Mam nadzieję, że zdążę w terminie :)

Nadal pozdrawiam upalnie.
Ola.

Biorę udział w akcji
http://handmade-project.blogspot.com/2015/06/czapka-czerwcowa.html

17 komentarzy:

  1. no masz ci Olu - jaka spóźniona - jest cudowna - musze cię przeprosic że nie odwiedzałam ale m. innymi startami również starciłąm wgląd do ciebie - teraz już po mału wszystko wraca na prostą - mam taką nadzieję - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa:-D Królewny będą! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te korony są prześliczne i myślę, że dziewczynki chętniej je założą niż tradycyjne opaski, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne te korony i nad morze jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonała alternatywa dla czapki :-) Piękne korony.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne korony, a Wnusia ślicznie w niej wygląda.
    Upał wszędzie, a przy tym upale można się rozchorować na zapalenie płuc:)) Koszmar przeżywam.
    Posyłam moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  7. I wiadomo, kto nam tu miłościwie panuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne królewny w pięknych koronach :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł ,i jak to cudnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh zobaczywszy pierwsze zdjęcie, chciałam zakrzyknąć, że taka korona to wprost na główkę małej modelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity pomysł na sprawienie radości księżniczkom!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna i bardzo oryginalna! Księżniczki na pewno będą chętnie nosić! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Królewska korona, bardzo pomysłowa:-)Pozdrawiam goraco:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olu, tak dawno tu nie zaglądałam..., że spadłam na dziesiąte miejsce w komentujących :-( Nie żebym nie chciała, ciągły brak czasu po prostu. Opaska królewska jak dla królewny :-) A wnusia jaka duża już !
    Ściskam Cię Olu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna korona - super królewna ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. O! jakie fajne, fikuśne opaski. Pewnie Księżniczki porządzą nad tym morzem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...