czwartek, 27 kwietnia 2017

Mini Sal BB cz I


Gdy zobaczyłam u Chagi, że trwają zapisy na Sal a bohaterem jest ten cudny obrazek, to biłam się z myślami, czy się zapisać, czy dam radę, czy uda mi się wydłużyć dobę.

Ileś dni to trwało zanim się zdecydowałam i po stokroć nie żałuję.
Obrazek w rzeczywistości wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciach.

Postanowiłam haftować wg wytycznych Chagi, nic nie zmieniałam, zaufałam jej całkowicie.
Haft powstaje na lnie Belfast 32 ct Zweigart, kolor piaskowy nr 233, muliną DMC (7 kolorów: 351, 898, 3045, 3326, 3721, Blanc, 3371)

Z racji, że występuje tutaj tylko kilka kolorów, wzór haftuje się wyśmienicie. Nie przeszkadzają mi nawet liczne backstiche.

Zatem
przedstawiam pierwszą odsłonę Mini Salu BB u Chagi





Widzę, że kolor mojego lnu jest przekłamany. Mam nadzieję, że w następnych częściach uda mi się lepiej sfotografować. Może wreszcie będzie słoneczko.

Kto chętny może zajrzeć tutaj i zobaczyć jak z tą częścią obrazka poradziły sobie inne uczestniczki Salu.

Pozdrawiam
           Ola




15 komentarzy:

  1. Całość będzie wyglądać pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Ciekawa jestem jak wykorzystasz ten hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne motywy i hafciki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Ci wyszedl ten pierwszy fragment :) bardzo lubie piaskowy len 💛

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, jak będzie wyglądał na koniec - bo już zapowiada się prześlicznie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to się stało, że wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga to nie wiem, ale teraz już będę zaglądać regularnie :)
    Twój fragment wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszedł ci ten fragment :) Faktycznie ciężko uchwycić na zdjęciu kolor tego lnu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy obrazek, ślicznie Ci wyszedł. Takie maleńkie te krzyżyki... podziwiam Cię Olu za to haftowanie. Warto brać udział w roznych zabawach, bo one nas inspirują, popychają do działania:))
    Serdecznie pozdrawiam i słońca życzę w świąteczny, długi weekend!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się cudownie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie prezentuje się pierwsza część Twojego haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się super. Pewnie po wykonaniu trafi do Wnusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...