sobota, 13 maja 2017

Komunia cd.


Maj to miesiąc komunii, dlatego przychodzę z kolejnymi pamiątkami.

Dwie pierwsze przedstawiają postacie dzieci i są bardzo podobne.
Najpierw w wersji dla dziewczynki




oraz w wersji dla chłopca





Trzecia pamiątka jest stonowana i bardziej delikatna. Bardzo rzadko jest wybierana do haftu, ale mi się podoba, dlatego zamierzam nią obdarować pewnego chłopca.





Na dzisiaj to już wszystko.
Do następnego wpisu hafciarskiego.

pozdrawiam
           Ola








17 komentarzy:

  1. Śliczne i bardzo eleganckie karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki! Wyglądają bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są ładne, ale najbardziej podoba mi się ostatnia, bo taka delikatna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te karteczki,będą miały dzieci super pamiątkę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalne! ta z gołąbkiem najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta delikatna bardzo mi się podoba:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pięknego!!!!!! ja się zgapiłam, bo mogłam mojemu Hubisiowi coś zamówić takiego :-( Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne hafciki! Bardzo delikatne. Są piekną pamiątką tak ważnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eleganckie pamiątki komunijne, dzieci się z nich ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te karteczkowe pamiątki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne,ale ja chyba też wybrała bym ptaszka:)))sorry:))ducha św:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo pięknej pracy. Dzieciaki będą miały śliczne pamiątki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twoje piękne hafty na eleganckich kartkach. Ostatni subtelny wzór skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobry wybór i piękne wykonanie pamiątek, Olu :-) Wyglądają wspaniale!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się ostatnio nad tymi obrazkami i widzę, że warto po nie sięgnąć. Śliczne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...