piątek, 31 marca 2017

Kwiaty, motyle - Flora.


Dni robią się dłuższe, słoneczko przyświeca, powietrze staje się cieplejsze, kwiatki wychodzą z ziemi, ludzie są dla siebie milsi.
Wiosna !!!   Po prostu Wiosna :)   Widać to na każdym kroku.

U mnie na blogu też będzie dzisiaj wiosennie i kolorowo.
Chcę Wam pokazać zawieszki-proporczyki, które powstały dla nowo narodzonej dziewczynki o wdzięczny imieniu Flora.






Motylki, które fruwały wokół literek postanowiłam posadzić na karuzeli. Dodałam 4 maleńkie dzwoneczki i powstała taka oto ozdoba.






Koleżanka wyciągając te ozdóbki z pudełka miała gęsią skórkę na rękach, była tak wzruszona.
To dla mnie największa nagroda :)

Na koniec jeszcze kilka kwiatków z mojego ogródka.
Mam nadzieję, że w tym roku poświęcę mu więcej czasu. Trochę go "wygłaskam", bo ostatnio może czuć się zaniedbany. Póki co cieszy oczy takimi pięknościami









Przyjemności i słoneczka życzę
            Ola.







20 komentarzy:

  1. Wcale się koleżance nie dziwię;)
    Przepiękna delikatna eteryczna..w pięknych kolorach dekoracja do pokoju małej księżniczki.Ślicznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jest to,co zrobiłaś. Takie dwa elementy wystarczą, by z normalnego pokoju zrobić dziecięcy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła ozdoba dziecięcego pokoiku! Prześliczna dekoracja!
    Na ogródku też dzisiaj troszkę porobiłam i napawałam się zapachem fiołków. Czekam na moje ulubione bzy - kiedy zakwitną i będą cieszyć moje oczy:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna pełną parą! ta motylkowa karuzelka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent i bardzo pomysłowy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna, panie sierżancie! I jak kolorowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne dekoracje!
    Perfekcyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna girlanda i te motylki takie urocze:))Wiosna w pełni a mnie zaskoczyło dziś kwitnące pole rzepaku i już przekwitające magnolie.Nie u nas,w pobliżu Bonn:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu! Ależ dzieło sztuki wydziergałaś dla Flory! Bardzo ładne i oryginalne imię. I wiosenne😊 A Twoje kwiatki wiosenne cieszą oczy. Wreszcie Wiosna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna motylkowa girlanda! Zachwycam się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taką szydełkową girlandę... Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Flora to skrót od Florentyny?piękne motyle wydziergałaś:))bardzo orgyinalna ozdoba:))

    OdpowiedzUsuń
  13. No no no. Toż to najnowocześniejsze trendy - takie proporczyki, tylko w indywidualnym podejściu do tematu. Nie dziwię się, że nowe właścicielki zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne motylki i zawieszki, kwiaty śliczne.!!! Kocham wiosnę. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nacieszyłam moje oczęta ;-))) Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne te ozdoby. Motylki mnie zauroczyły. Nie dziwię się, że taka była reakcja koleżanki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wiosennie - kolorowo :) Oby tylko wkońcu na dobre
    ta wiosna zawitała bo póki co ja jeszcze śmigam w kurtce zimowej :(
    pozDrawiaM serdecznie i ciepło :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...