niedziela, 21 grudnia 2014

Koraliki i druciki, czyli prezentów cd.


Dzisiaj w ramach prezentowej prezentacji mogę coś pokazać, bo wiem, że adresaci prezentów tutaj nie zaglądają.

Dawno nic nie koralikowałam, więc z przyjemnością robiło mi się naszyjnik i kolczyki
Koraliki Toho 11o




Zrobiłam też skarpety, tym razem tradycyjne z piętą, nie skrętki.
Muszę Wam powiedzieć, że trafienie w rozmiar wcale nie jest łatwą sprawą. Zanim udało mi się zrobić odpowiednio duże, to musiałam kilka razy pruć. W końcu się jednak udało.
Skarpety powstały z włóczki Lanadold Fine na drutach skarpetowych 3,5. Zużyłam .. g wełny.



I jeszcze czarne, bardzo ciepłe z Alaski Dropsa - zużyłam dokładnie 100g włóczki, robiłam na drutach Addi nr 5



Kolejna porcja prezentów zrobiona.
Pierniczki upieczone.
Znak, że święta tuż, tuż.

Pozdrawiam.
Ola.

14 komentarzy:

  1. Olu koraliczki śliczne jak zwykle ,i skarpetki super.
    Ciekawe ile par skarpetek masz już na swym koncie :-)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne koraliki, skarpety też fajne.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt w gronie najbliższych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. dobra jesteś:))nigdy nie robiłam skarpet,chociaż na drutach kiedyś robiłam cuda-wianki:))))bardzo mi się podoba biżuteria z koralików:))odkąd zobaczyłam sznur na wystawie w Ustroniu myślałam,że sobie taki zrobię:)))nawet zakupiłam okazyjnie koraliki....i na tym zostało:))koraliki poleciały jako prezent do osoby której na pewno się przydadzą,a ja koralikowanie mam nadal w zasięgu -kiedyś zrobię-:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty! Wiem co mówię bo takie jedne skrętki mnie nawet dziś grzeją! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki komplet, napewno ucieszy obdarowaną, skarpetki z piętką też fajne, choć przyzwyczaiłam się do Twoich skrętek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo prezentowo, bardzo światecznie:) Milo - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu piękna biżuteria -mnie na koraliki czasu ostatnio brak, a o skarpetach nie wspomnę.
    Kiedyś narobiłam sie ich od liku, teraz nie wiem czy dałabym radę z pietami- nie pamiętam:(
    Pozdrawiam cieplutko i spokojnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj widać ze robota pali Ci się w raczkach :) zestaw bizuteryjny pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prezenty zrobiłaś :-) Skarpetki rewelacyjne, a koralikowy komplet prześliczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zastanawiałam się czy można takie kolczyki zrobić:) Prezenty są piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplet a i pewnie ciepluchne skarpetuśki :)))

    Wigilia to nie jest czas,
    gdy jest prezentów moc
    Wigilia to nie jest czas,
    gdy potraw sto na stole
    Wigilia to przepiękny czas,
    Bożonarodzeniowy czas,
    Gdy siedzimy wszyscy w kole,
    i MAMY bliskich przy stole.

    Spokojnych i zdrowych Świąt Bożego
    Narodzenia OLU ;))) pozDrawiaM ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny koralikowy komplet i świetne skarpetki! :)
    Radosnych Świąt! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...