sobota, 31 sierpnia 2013

Wyróżnienie Liebster Blog.

Dzisiaj będzie o wyróżnieniu,

 
 
które przyznała mi Wiktoria z bloga made with love  -  koniecznie do niej zajrzyjcie.

Wprawdzie nie przekazuję wyróżnień dalej, a dla mnie największym wyróżnieniem są Wasze komentarze, ale z przyjemnością odpowiem na pytania zadane przez Wiktorię.

1. Twoja największa pasja?
hm, zastanawiam się co wybrać, haft krzyżykowy czy druty, a może ogólnie - robótki ręczne

2. Jakiej czynności poświęcasz najwięcej czasu?
mimo wszystko pracy zawodowej

3. Ulubiona forma relaksu?
moja robótka, kawka i ja na leżaczku w moim ogrodzie

4. Co chciałabyś zmienić?
to jest trudne pytanie

5. Która pora roku jest Twoją ulubioną i dlaczego?
lubię ciepełko i słońce, które nastraja optymistycznie, dlatego latem ładuję swoje akumulatory

6. W jakie miejsce chciałabyś się wybrać, zwiedzić?
Polska jest tak piękna, a ja nie byłam jeszcze w wielu jej zakątkach

7. Kiedy i dlaczego założyłaś bloga?
za namowom koleżanek bloga założyłam w styczniu tego roku; chciałam pokazać szerszej publiczności to co robię, swoje małe dziełka

8. Co zyskałaś poprzez prowadzenie bloga?
zyskałam nowe, wspaniałe znajomości

9. Wolisz tworzyć w dzień czy podczas nocy?
tworzę w dzień, w nocy, dzięki Bogu, mogę spać

10. Czy panicznie się czegoś boisz?
raczej nie, jednak zauważyłam u siebie lekki lęk wysokości

11. Bez jakiej słodkości nie wyobrażasz sobie życia?
no tak, i teraz się wyda, że oddam królestwo za słodycze
 
Mam nadzieję Wiktorio, że wyczerpująco Ci odpowiedziałam.
Jeszcze raz dziękuję, że doceniłaś mój blog. Nie gniewaj się, ale po prostu nie potrafię z pośród obserwowanych blogów wybrać tylko 11.
 
Pozdrawiam i życzę przyjemnego wieczoru.
Ola.


15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia! Całkowicie zasłużone!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje :) Na większość pytań odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ślicznie za odpowiedzi na moje pytania :) Jak najbardziej rozumiem, że nie przekazujesz wyróżnienia dalej, nie gniewam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i masz rację,że w Polsce jest bardzo wiele pięknych miejsc!!!! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia. Należało Ci się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było poczytać o Tobie:) Ja też mam lęk wysokości, mój syn ćwiczy mnie wyciągając mnie w góry:)To jest dobra terapia:) Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...