niedziela, 2 lutego 2020

Kocyk z merino.


Przepraszam, czy dzisiaj już mamy luty?
A czy stycznia w tym roku nie było?
Też Wam tak szybko ucieka czas? Bo u mnie galopuje jak szalony. Zna ktoś przepis aby go spowolnić?

Dzieje się sporo, dlatego u mnie dużo zajęć i mało czasu wolnego.
Końcówka ubiegłego roku podporządkowana była przygotowaniom do ślubu, ale też szykowałam mały prezent dla mojej drugiej Wnusi, która urodziła się pod koniec listopada.
Zrobiłam dla niej kocyk z przemiłej, mięciutkiej i delikatnej i ciepłej Merino Extra Fine od Dropsa.





Dziergałam na drutach nr 5 i zużyłam po ok 2 motki z każdego koloru.
Nie zapisałam sobie wielkości kocyka i dzisiaj już dokładnie nie pamiętam, ale było to chyba ok 75cm x 115-120 cm


Nie mogło zabraknąć w komplecie malusich skarpetek.



A dodatkowo wyhaftowałam karteczkę, która pofrunie z zaproszeniem do mamy chrzestnej.

Dziękuję, że jesteście tutaj ze mną i zapraszam po bieżące info na IG https://www.instagram.com/azurek_drutuje/

Pozdrawiam.    Ola.




10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla babci. Udziergi dla dzieci przesliczne, kocyk delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny, cieplutki komplecik dla maleńkiej damy. Gratuluję uroczej wnusi i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności malutka! Kocyk w sam raz dla tak delikatnej kruszynki:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne. Maleństwo cudnie w mięciutkim kocyku wygląda. Skarpetki słodkie a kartka z zaproszeniem przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocyk śliczny. Przejrzałam Twoje hafciki i zachwyciłam się nimi. Obserwować będę Twoje dalsze działania rękodzielnicze :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie wszystko eleganckie i śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla babci,która przygotowała tak wspaniałe prezenty:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu, gratuluję drugiej Wnusi :-)) Przesłodkiej Dziecinie życzę wzrastania w miłości i zdrowiu :-))
    Pięknie, mięciutko, bielutko i czyściutko tu u Ciebie z kocykiem, skarpeteczkami i kartką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna wnusia Olu, gratuluje z całego serca. Przeuroczy Babciny Skarbuś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...