niedziela, 24 lutego 2013

Całun Turyński.

Zastanawiam się ile to już lat temu Go wyhaftowałam. Będzie pewnie ze trzy.
Początkowo miał być dla koleżanki, ale w końcu zdobi mój pokój.

Wczoraj podczas blogowych wędrówek spotkałam ten obraz u jednej z Was i pomyślałam, że też chcę się nim pochwalić.

Wzór nie jest łatwy. To plątanina krzyżyków bardzo do siebie kolorystycznie podobnych. Jednak Ci, którzy mnie znają wiedzą, że ja lubię wyzwania.
Zrobiłam zdjęcia z różnej perspektywy, aby można było zobaczyć, że Chrystus wodzi za nami wzrokiem.






 
 
Haft jak zwykle wykonany nićmi DMC. Wielkość samego haftu - 21x28 cm
Jakość zdjęć jak zwykle fatalna. Sorry.

Miłego dnia.  Ola.

19 komentarzy:

  1. Witam!!! Bardzo piekny obraz, i bardzo duzo cierpliwosci... Tez bym chciala prosic o wzor, pisalam Pani na e-mail (azurek@wp.pl), ale mi wrocil, pisze, ze konto zamkniete albo zablokowane. Ma Pani zlote rece i duzy talent! Bede wdzieczna za jakies namiary, bo bardzo mi sie podoba ten obraz. W necie widzialam juz kilka takich obrazow, ale kolory mi nie bardzo podobaly sie. A ten Pani to bym chciala sprobowac wyhaftowac.
    Pozdrawiam i z gory dzienkuje! Oksana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oksano, dziękuję za miłe słowa.
      Chętnie podzielę się wzorem, ale nie zostawiłaś kontaktu do siebie. Spróbuj napisać na maila, bo ten adres nadal działa, innego nie posiadam.
      Życzę powodzenia.

      Usuń
    2. W mailu po literce a powinna być kropka, pewnie dlatego nie dochodzi ;) Haft śliczny :)

      Usuń
  2. Witam! Bardzo dziekuje za odpowiedz! Zaraz sprobuje znow.
    A Pani chusty - mistrzowstwo, naprawde. Ja to chyba moge pomarzyc, zeby kiedykolwiek cos takiego zrobic... Tam jeszcze czapke dziecku czy szalik, to moge. No coz, marzenia to tez dobrze, bo kiedys sie spelniaja... Jeszcze raz bardzo dziekuje i pozdrawiam, Oksana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór,
    Obejrzałam Pani cudo. Obraz jest piękny. Wyszywam, więc wiem, ile to
    pracy kosztuje.
    Jeśli by Pani mogła udostępnić mi ten wzór, to byłabym bardzo
    wdzięczna, bo chciałabym też go wyhaftować dla siebie.
    Pozdrawiam.
    (mkk.57@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzień dobry ,bardzo proszę o wzór,byłabym wdzięczna.chciałabym wyhaftować .mam słaby wzrok a obraz jest cudo proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny obraz chcę go wyszyć

    OdpowiedzUsuń
  6. BARDZO PROSZĘ O WZÓR MÓJ ADRES stanislawa.bytyn@wp.pl będę cierpliwie czekała

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, jestem pełna podziwu dla Twoich ambicji! Masz czym się chwalić, gratuluję, piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest haft? Rewelacja!!!Buźka!
    PS Olu- decoupage na tkaninie z serwetki a transfer z papieru(inne kleje)

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO PROSZĘ O WZÓR MÓJ ADRES liusesita@i.ua

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Panią proszę o przesłanie mi na mail tego przepięknego wzoru oblicza Jezusa z całunu. Będę OGROMNIE wdzięczna. Od dawna tego szukam, ale nie znalazłam nic ładnego nawet w sklepach internetowych. Z góry dziękuję!
    Monika Wójcik, początkująca hafciarka amatorka :)
    Mój mail: monikawojcik55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę przepiękny obraz i gigantyczną pracę Pani wykonała. Będę bardzo wdzięczna za przesłanie wzoru i nr nici. Pozdrawiam serdecznie
    taterniczka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Piękny obraz. Piękny haft. Podziwiam. Ciężko oderwać wzrok. Ja również poproszę o wzór obrazu do wyczucia. Mój email tecza70@o2.pl serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...