środa, 6 lutego 2013

Bransoletka

Król Karol kupił królowej Karolinie korale koloru koralowego, a królowa zrobiła z nich bransoletkę.
Oto moja pierwsza, własnoręczna i jedyna (jak narazie).




 


Korzystałam z informacji podanych na tej stronie http://blog.pasart.pl/2011/12/09/sznury-faq/
Są naprawdę nieocenione.

Jestem teraz w ciągu bransoletkowym. Już robię następną. Tak dla wprawy. A co.


A poniżej moja córa z siorą. Jak śpią to razem

 i jak pozują to też razem
Dobrze ma to psisko. Jest rozpuszczona jak dziadowski bicz. Dobrze sobie nas wychowała.

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.  Ola:)


2 komentarze:

  1. Witaj, piekna bransoletka, a jak spi psinka z pancia, znam z autopsji,pa, anika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny widok, moje psisko też tak spało z córcią, a był troszkę większy, bo mieszanka Podhalańczyka z Bernardynem, ale rozbrajał nas właśnie takimi widokami i ogromnym sercem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...