sobota, 18 października 2014

Dziecięcy kocyk - Cukiereczek 2.


Pamiętacie mojego cukiereczka ?

Mama właścicielki tego kocyka poprosiła o drugi, taki sam, bo jeden to za mało.

Pomyślałam, że można by zrobić taki sam, ale trochę inny, bo przecież zima idzie. Kocyk trochę cieplejszy by się przydał.

Tym razem zamiast bawełny na druty wskoczyła Merino Baby firmy Mondial w dziecięcych, pastelowych kolorkach - ostatnie zakupy.










Jak widać kocyk bardzo nie odbiega kolorem i wzorem od swojego poprzednika. Jest za to znacznie cieplejszy i małej dziewczynce będzie pod nim przyjemnie.
Mam nadzieję, że mama zaakceptuje gotowy wyrób.

A tutaj zdjęcie w trakcie dziergania


Jeszcze kilka danych
- po lekkim zblokowaniu mamy kocyk o rozmiarach 72cm x 90cm
- zużyłam na niego prawie 4 motki różowej włóczki, po 2 motki żółtej, białej i miętowej
- używałam szydełka nr 3,5

Włóczka Merino Baby bardzo fajnie zachowuje się w trakcie dziergania, nie skręca się, jest mięciutka, wszak to włóczka z przeznaczeniem dla dzieci, a powstająca z niej dzianina przyjemnie grzeje kolana. Po namoczeniu dobrze się blokuje, ale się nie wyciąga .
Myślę, że powstały z niej kocyk będzie się sprawował idealnie.


Dziękuję w imieniu mojej Lary za komplementy. Podrapałam ją za uchem :)
Dzięki również za cierpliwość do moich skrętek i za liczne komentarze pod postami.
Jesteście SUPER

Pozdrawiam jesiennie
Ola.


29 komentarzy:

  1. Śliczny kocyk w wesołych kolorkach:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk wygląda prześlicznie, a jeszcze jak jest taki mięciutki... Spodoba się.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z początku myślałam, że to do wózka dla lalki :))) Na pewno bardzo milusi i cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek dobrze znam i lubię nim dziergać bo szybko robota idzie a Twój kocyk ma ładne pastelowe kolory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kocyk Olu, ale jeżeli motki były 100-gramowe, to chyba dosyć ciężki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu cukiereczek prawdziwy. Fajny i prosty wzór a efekt - cudowny, dla dziecka akurat dobrałaś delikatne kolory. Też dziergałam podobny dla wnusi.....:)
    pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu, uroczy kocyk. Ty jesteś niesamowita! Zupełny brak odpoczynku od dziergania! Ale doskonale Cię rozumiem, pasja wciąga:)
    p.s. masz super ciapki, fajne te biedronki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja odpoczywam przy dzierganiu. Widać, że dużo odpoczywam, co?:)
      Zauważyłaś kapcie - punkt dla Ciebie, bo celowo wstawiłam to zdjęcie, żeby pokazać kolor.

      Usuń
  8. :) Ciasteczkowy ten kocyk. W sensie taki słodki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy koczyk wyszedł, pięknie się prezentuje i na pewno małej królewnie będzie cieplutko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziutki cukiereczek:)ale kapetki boskie!!!!!!pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne kolory... Sama bym chciała taki ciepły kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu bardzo dobry pomysł z grubszym kocykiem ,niby takie podobne ale zarazem inne .
    Wcale się nie dziwię że mamie tej dzieciny przypadł do gustu ten kocyk .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście cukiereczek! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny kocyk - rewelacyjne kolory :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny kocyk! Prześliczne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Olu! Kocyk wygląda na bardzo mięciutki:) Nadrabiam zaległości na wszystkich blogach, ale nie dam rady już komentować zaległych postów...mam nadzieję,że spotkam sie ze zrozumieniem:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kocyk i te kolorki idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny, pięknie wygląda z tym różowym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny i słodki jak taka landrynka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny! Też lubię dziergać takie kocyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama słodycz, bardzo takie lubię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocyk jest przecudny sama bym go zrobiła dla mojej niuni, ale pierwsze to trzeba się nauczyć robić na drutach :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...