niedziela, 5 października 2014

Szal a'la otulacz.


Było to jeszcze w ubiegłym roku, a może na początku tego... Dokładnie nie pamiętam.
Nadarzyła się promocja włóczki, więc co robi nałogowy dziergacz?
Kupuje. Kupuje. Kupuje.

Szybko miało coś z niej powstać. Miałam ochotę na komin.
Jednak, jak to w życiu bywa, skończyło się na planach.

Dopiero teraz wyjęłam ją z moich magazynów i zrobiłam sobie nie komin, lecz szalik.




Szalik jest na tyle długi, że mogę się nim owinąć jak otulaczem.




Na końcach przyszyłam pomponiki, które w razie potrzeby robią za guziki.

A tak wygląda dzianina z bliska


Na szal o długości 260 cm i szerokości 30 cm zużyłam 2,5 motka włóczki Drops love you 3.
Bardzo fajnie się dziergało, a na drutach nr 7 robótki przybywało bardzo szybko.

Cieszę się bardzo, że kolejny obserwator postanowił się u mnie zatrzymać.
Witami zachęcam do pozostawiania komentarzy.

Dzięki wszystkim za to, że jesteście i swoją obecnością dajecie powera do pracy.
Pozdrawiam i życzę,  żeby pogoda nas dalej rozpieszczała.
Ola.



28 komentarzy:

  1. Pomponiki jako guziki - świetny pomysł, innowacyjny!
    Szal bardzo ładnie się prezentuje!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna strukturę ma ta wełenka ,i powstał bardzo fajny szal .
    Pozdrawiam Olu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jak szal (dziękuję za pochwałę), ale właśnie na włóczkę chciałam zwrócić Waszą uwagę.

      Usuń
  3. Śliczny kolorek. Wygląda wspaniale. Pomysł z pomponami - rewelacyjny.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne pomponiki! Swietny pomysł, innowacyjny:) Olu! Ty jesteś "drutowo" zakręcona, to jest bardzo pozytywne:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szale! Właśnie szale, a nie kominy! Ja też na szal właśnie mam ochotę. Pomysłowy ten Twój Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi pomponikami , całość super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szalik i super pomysł z pomponikami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. włóczka świetna- struktura i kolor:) u mnie jednak wygrywają kominy bo nic się nie odwiązuje, ale ten pomysł z pomponami bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z pomponikami jako ew zapięcie :) Nie znam tej włóczki, ale bardzo mi się podoba w gotowym wyrobie, że daje taką cieniowaną fakturkę. Może i ja się na nią skuszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny :-) Rewelacyjny miałaś na niego pomysł - bardzo podobają mi się pompony-guziki :-) No i ten kolor.... bajeczny...
    Pięknie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no genialny pomysł pomponikowy!!! Strzał w dziesiątkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny , pomysłowe rozwiązanie z pomponikami. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne te pompony! Wyglądają bardzo dekoracyjnie. Lubię takie długie i cieplutki szaliki. Teraz zima Ci już nie straszna.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. :D Piękny kolor!!
    I modelka pierwsza klasa. I szal rewelacyjny również :) Pozdrawiam Olu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo twarzowy szaliczek! Pompony w funkcji guzików to niezły pomysł :) Widzę, że u Ciebie już pełna gotowość do srogiej zimy, jaką zapowiadają długoterminowe prognozy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie układają się te niebieści! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. W moich ulubionych niebieskościach. Świetny szal;- fajne te pomponiki/guziki.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomijając urokliwość otulacza, skupiłam się na urodzie modelki ;-)))) Pięknie w nim wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor mój ulubiony, a na pomponiki- guziki od razu zwróciłam uwagę !
    Modelka też niczego sobie: fajna kurteczka, super kolor włosów:-)
    Dodać jeszcze muszę, że urzekła mnie ściana-tło ! Świetna, moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry pomysł z szalikiem, wg mnie bardziej funkcjonalny. Pomysłowe wykończenie z tymi pomponikami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Milutki! Fajny pomysł z pomponami!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie dobrałaś kolor włóczki do kurtki i do swojej urody, fajnie wyglądasz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niebiesko u Ciebie ostatnio. Fajny szal, a pompony super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już na zdjęciach widać, że bardzo przyjemna włóczka. Kolory nie moje, ale moja Małgosia krzyczy taki chcę, uwielbia ostatnio niebieski. Otulacz ogólnie mi się podoba a szczególnie pompony i przyznam się, że też obecnie robię mój pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tam chwalić już nie muszę , a ile dkg taki szal potrzebuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam 2,5 motka włóczki - 50g i 150m w motku
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...