sobota, 6 grudnia 2014

Anioły są wśród nas.


Posypało u Was śnieżkiem ?

U mnie posypało :) i znowu biało od gwiazdek i aniołów.




Coraz bliżej święta,           coraz bliżej święta         ...
więc powstał następny prezent świąteczny






skarpety wraz z chustą z frędzlami polecą do Ani, która zmobilizowała mnie do wzięcia udziału w Robótce. Ania przygotowuje kilka paczek, dla kilku podopiecznych, a ja się po prostu dorzucam do prezentów.
Może ktoś z Was zechciałby jeszcze wziąć udział w tej szlachetnej akcji, to zachęcam.

Miło, że zaglądacie i zostawiacie ślad w postaci komentarza.

Witam nowego obserwatora.

Przyjemnego weekendu życzę
Ola.


26 komentarzy:

  1. naprodukowałaś Olu tych białości - cudowne sa - co do akci nie wychylam się ale tylko wówczas jak zdążę - a te skrętki kiedyś ci zabiorę bo mi ciągle zimno a czasu by zrobić jakoś za mało mam - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie cię zasypało ;)
    Ja jeszcze w powijakach jestem, mówiąc o ozdobach świątecznych, jakoś tak się narobiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Cię zasypało - u nas tylko mżawka, brrr....
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdeczki ,Aniołki i śnieżynki piękne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się uwinęłaś z tymi skrętkami!!! :D Cieszy mnie ogromnie, że Gabrysi będzie ciepło w nogi i plecy dzięki Tobie, Olu :) Ja haftuję aniołki, piekę pierniki do paczek i przygotowuję wciąż małe drobiazgi do wysłania ;)
    Twoje śnieżynki i aniołki są PRZEŚLICZNE! Ja w tym roku nic dla siebie nie zrobię, bo zabraknie czasu, ale wiem, że na pewno ktoś i o mnie pomyśli. I tak właśnie ma być :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowy śnieg niestety też nie dla mnie, prawie wszystko już w świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I świat dzięki niemu piękniejszy :)

      Usuń
  7. Ależ cudności pokazałaś nam Olu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu gwiazdeczki i aniołki śliczne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiło sie świątecznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydałam okrzyk zachwytu nad ozdobami świątecznymi ! A iskrętkami bym nie wzgardziła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ tego naprodukowałaś:))super:))))moja Robótkowa przesyłka już na miejscu,zrobiłam ok 20 prezentów:)))skarpety dla skarpetkowej dziewczynki też poleciały:)))warto pomagać:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też przygotowuję prezenty:) Niech wszyscy poczują magię Swiąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ozdoby :-) Piękne wzory.
    Prezent cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szydełkowe śnieżynki! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oleńko, zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze szydełkowe ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej ilości ozdób! coś niesamowitego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracusiu, pracusiu.... cudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, jakie misterne są Twoje śnieżne dzieła! Naprawdę robią wrażenie. A skarpety na zimę jak znalazł! Nie leniuchujesz. ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne , przecudne prace i wielkie serce

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...