sobota, 6 grudnia 2014

Anioły są wśród nas.


Posypało u Was śnieżkiem ?

U mnie posypało :) i znowu biało od gwiazdek i aniołów.




Coraz bliżej święta,           coraz bliżej święta         ...
więc powstał następny prezent świąteczny






skarpety wraz z chustą z frędzlami polecą do Ani, która zmobilizowała mnie do wzięcia udziału w Robótce. Ania przygotowuje kilka paczek, dla kilku podopiecznych, a ja się po prostu dorzucam do prezentów.
Może ktoś z Was zechciałby jeszcze wziąć udział w tej szlachetnej akcji, to zachęcam.

Miło, że zaglądacie i zostawiacie ślad w postaci komentarza.

Witam nowego obserwatora.

Przyjemnego weekendu życzę
Ola.


32 komentarze:

  1. naprodukowałaś Olu tych białości - cudowne sa - co do akci nie wychylam się ale tylko wówczas jak zdążę - a te skrętki kiedyś ci zabiorę bo mi ciągle zimno a czasu by zrobić jakoś za mało mam - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie cię zasypało ;)
    Ja jeszcze w powijakach jestem, mówiąc o ozdobach świątecznych, jakoś tak się narobiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie Cię zasypało - u nas tylko mżawka, brrr....
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gwiazdeczki ,Aniołki i śnieżynki piękne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się uwinęłaś z tymi skrętkami!!! :D Cieszy mnie ogromnie, że Gabrysi będzie ciepło w nogi i plecy dzięki Tobie, Olu :) Ja haftuję aniołki, piekę pierniki do paczek i przygotowuję wciąż małe drobiazgi do wysłania ;)
    Twoje śnieżynki i aniołki są PRZEŚLICZNE! Ja w tym roku nic dla siebie nie zrobię, bo zabraknie czasu, ale wiem, że na pewno ktoś i o mnie pomyśli. I tak właśnie ma być :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowy śnieg niestety też nie dla mnie, prawie wszystko już w świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudności pokazałaś nam Olu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu gwiazdeczki i aniołki śliczne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiło sie świątecznie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydałam okrzyk zachwytu nad ozdobami świątecznymi ! A iskrętkami bym nie wzgardziła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ tego naprodukowałaś:))super:))))moja Robótkowa przesyłka już na miejscu,zrobiłam ok 20 prezentów:)))skarpety dla skarpetkowej dziewczynki też poleciały:)))warto pomagać:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też przygotowuję prezenty:) Niech wszyscy poczują magię Swiąt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe ozdoby :-) Piękne wzory.
    Prezent cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szydełkowe śnieżynki! Cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oleńko, zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze szydełkowe ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem tej ilości ozdób! coś niesamowitego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracusiu, pracusiu.... cudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Olu, jakie misterne są Twoje śnieżne dzieła! Naprawdę robią wrażenie. A skarpety na zimę jak znalazł! Nie leniuchujesz. ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne , przecudne prace i wielkie serce

    OdpowiedzUsuń
  21. My brother recommended I might like this website. He was totally
    right. This post truly made my day. You cann't imagine simply how
    much time I had spent for this information! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  22. I am really impressed with your writing skills and also with
    the layout on your weblog. Is this a paid theme or
    did you modify it yourself? Anyway keep up the nice quality writing, it is rare
    to see a great blog like this one these days.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs!
    Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the superb work!

    OdpowiedzUsuń
  24. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up and the
    rest of the site is really good.

    OdpowiedzUsuń
  25. Good day! This post couldn't be written any better!

    Reading through this post reminds me of my old room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this write-up to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thank
    you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  26. I love your blog.. very nice colors & theme. Did
    you design this website yourself or did you hire someone to do
    it for you? Plz answer back as I'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from.
    kudos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...