poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Wiosna kwitnie.


Witajcie.

Dostałam dzisiaj ochrzan od mojej koleżanki, że od dwóch tygodni nie ma wpisów na blogu.

Już się poprawiam :)

Jeśli chodzi o robótki, to u mnie krucho, bo co zrobię, to pruję. Jakoś nie mogę wstrzelić się w rozmiar. Mam nadzieję, że obecnie, po drugim pruciu, sweterek będzie wreszcie dobry do noszenia.
Oczywiście jak skończę, to koniecznie się pochwalę.

Zamówiłam ostatnio dwie, nowe dla mnie włóczki. Jeszcze nie miałam okazji z nimi współpracować.
Pierwsza, to Diva Batik Design, a druga, to Lenka.
Z obu mam zamiar wydziergać letnie szaliki. Szukam wzoru - na razie. Jednak niebawem się za nie wezmę, bo czas goni. Mają być z przeznaczeniem na prezenty.
Póki co, sza.

Trochę więcej dzieje się w ogródku.
Wiosna już na dobre się tam zadomowiła i pomalowała kolorem.
Bardzo mnie to cieszy. Uwielbiam odkrywać co dzień nowe rozwinięte kwiatki.
W ubiegłym roku nasadziłam trochę cebulek i teraz mam niespodziankę. Czekam więc z niecierpliwością jakie kolory się pokażą.
Popatrzcie co już kwitnie































 Witam z uśmiechem nowego obserwatora :)

Dziękuję wszystkim za odwiedziny.

Życzę dużo słoneczka.

Ola.














14 komentarzy:

  1. hihihi wiosną to nawet mleczyki są piękne:)Ale kwiatów:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnego masz futrzaka :) Mizianki przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żartuj, że to wszytko kwitnie w Twoim ogrodzie!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci kwitną kwiatuszki, cesarskie korony śliczne i koteczek:) Dobrze mu na słoneczku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz mieszkać Olu w najcieplejszym rejonie kraju, bo u mnie, na ten przykład, duzo mniej wszystkiego kwitnącego w ogrodzie:(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kwiaty piękne!! miłych odkryć życzę ,może jeszcze coś pięknie zakwitnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że nie tylko ja mam ostatnio zastój robótkowy :-) Za to prucie opanowałam do perfekcji ;-)
    Pięknie jest u Ciebie w ogrodzie :-) Cudne zdjęcia i prześliczne kwiaty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie jest u Ciebie!
    Powodzenia ze sweterkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pi,ęknie kolorowo w Twoim ogrodzie ! Dużo cieplej niż u mnie. Choć i ja już cieszę się kolorami wiosny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zatem nie jestem jedyna, która robi i pruje :)))
    Kwiatki pięknie rosną i kwitną na Twoim ogródku - aż radość bierze na widok takiej ferii kolorów!
    Mój podbalkonowy ogródek, zniszczony w ubiegłym roku przez robotników ocieplających budynek, powoli wraca do życia, niektórych kwiatów niestety nie udało się odzyskać. Teraz zamierzam nasadzić nowe.
    Śliczne kociaki - oba twoje ?
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. ohhhh i ahhh jaki przepiękny ogródek. !! :)
    pozdrowienia
    http://dzianie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu prześliczny ,kolorowy ogródek .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...