piątek, 1 maja 2015

Poszłam w kolor.


Koleżanka wybrała byczka - znak zodiaku przyszłej 18-stki.

Teraz moją rolą było ten hafcik wykonać i odpowiednio oprawić.

Miałam w głowie pustkę i martwił mnie kompletny brak pomysłów. Impreza już w sobotę, a ja nie wiem jak tą karteczkę wykończyć.

No cóż, postanowiłam, że skoro byczek jest wesoły i filuterny, to całość też będzie taka.

Jest tutaj zatem dużo koloru i słońca.

Nawet do zdjęć słoneczko zaświeciło, chociaż od rana 1 maja przywitał nas deszczem.



lewa strona
prawa strona








jest nawet kieszonka na prezent


Mam taką cichą nadzieję, że Marcie spodoba się pamiątka, bo ja ostatecznie jestem zadowolona z efektu końcowego.

Chociaż ostatnio nie ma mnie na blogu zbyt często, to jednak odwiedzacie moje skromne progi.
Dziękuję :)

Witam serdecznie kolejnych obserwatorów.

Życzę słonecznego weekendu i udanego wypoczynku.

Ola.



25 komentarzy:

  1. Przepiękny hafcik, bardzo wesoły i energetyczny. Jubilatka na pewno będzie zadowolona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka:)))a jakie cudne "plecy":))podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawa pasuje do haftu :) Mnie też Olu mało na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu karteczka jest śliczna ,i jak pięknie ten haft zrobiony i na prawej na lewej stronce .
    Wspaniała pamiątka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, cudnie wyszedł byczek:) Ciekawa jestem jakim bykiem jest jubilatka. Podobno doprowadzają swoje zamierzenia do końca:) Ale przecież to młoda dziewczyna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalny byczek Olu. Najbardziej podoba mi się w niezapominajkach, wącha kwiatki, jak Fernando, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a lewą stroną powaliłaś mnie na kolana.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna wesoła karteczka - z pewnością spodoba się jubilatce
    A plecki to już mistrzostwo świata :))
    Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka :-) Przepiękna :-)
    Chylę czoła za doskonałe "plecki"...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow , the back side is almost as beautiful as the front. How do you do that? Wonderful stitching and a fun card. Sunny Greetings from New Orleans, Alice

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karta !!
    Z tyłu jest tak piękne, jak z przodu !!
    pozdrowienia
    Marion

    OdpowiedzUsuń
  13. Olu, jestem pod wrażeniem. To wszystko przecież takie malutkie! A ta lewa strona...! W ogóle Ci się nitki nie plączą??
    Mistrzyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna kartka !! :) mam nadzieje ze kiedyś mój tył będzie wyglądał tak ja Twój :O :D heheh pozdorwienia !

    dzianie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka w słonecznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna - jakżeby miała się nie spodobać!
    Podziwiam Twoje hafty - tak dopracowane, takie równiutkie, naprawdę wielki podziw!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne, cudne, cudne ;-))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna karteczka i fajny pomysł z kieszonką na pieniążki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciężko rozróżnić u Ciebie prawą i lewą stronę:) Kolory są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna pamiątka. Podziwiam wykonanie - obie strony haftu wyglądają rewelacyjnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka śliczna i perfekcyjnie wykonana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczna ! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna !!! jak zwykle zawstydzasz perfekcją :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...