sobota, 23 maja 2015

Szal na upały.


Można by pomyśleć, że szal na upały, to coś co w przyrodzie nie występuje.
A jednak :)
Wydziergałam takowy z 2 motków Divy Batik Alize.
Zblokowałam gotowy szal żelazkiem, przez co jest jedwabisty i lejący. Jest bardzo przyjemny dla skóry i świetnie sprawdzi się w upały.











Z Divą miałam okazję spotkać się po raz pierwszy i mam co do niej mieszane uczucia.
Fajnie się z niej dzierga, super zachowuje się w gotowym wyrobie, ale byłam rozczarowana ilością pęczków w motku oraz takimi przetarciami nitki w kilku miejscach. W sweterku pewnie by to nie przeszkadzało, ale w szalu jednak pęczki są bardziej widoczne. Mam nadzieję, że właścicielka szala nie będzie się zbytnio ich doszukiwać.

Wszystkim zaglądaczom życzę przyjemnej niedzieli.

Zapraszam do Agi Jarzębinowej na głosowanie.

Pozdrawiam.
Ola.


22 komentarze:

  1. Bardzo fajny szal, kolorki też super - takie letnie. Wzór i wykonanie też idealne. Nie miałam jeszcze do czynienia z mikrofibrą, a wygląda dość zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szal, letnie kolorki i wełenka wygląda zachęcająco. Miałam na nią ochotę i troszkę zmartwiła mnie jej jakość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny szal i piękne pastelowe kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny wzorek do takich kolorków:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże już w pełnym rozkwicie? Jestem zaskoczona. Nusisz mieszkać w na zachodzie Polski. Szal piękny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Idealnie dobrałaś do prostego fasonu i wzoru. wszystko razem dało fantastyczny dla oka efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! ale ładne to połączenie kolorków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal cudny, a z tymi różami widok jest ucztą dla oczu.

    Pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny szal, wzorek łatwy, wiem bo już go robiłam. Ale mnie bardziej zaciekawiła włóczka, fajnie wygląda z tym wzorem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny szal w pięknych barwach.Wspaniała sesja zdjęciowa. Miałam z Divą do czynienia bez przygód.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szal cuny Olu, ja jednak na upały wolę leżak :D
    miłej niedzieli, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szal , piękne zdjęcia , piękna róża :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobie robię właśnie szal,może nie na upały,ale na letnie wieczory:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, subtelny szal Olu, kolorki cudnie się ułożyły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny szal, nie bałaś się blokować go żelazkiem?
    Róże już tak pięknie kwitną? Niesamowity widok o tej porze roku! U nas tak zimno...
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny szal, kolory letnie i na wieczory w upalne dni będzie na pewno używany.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory ma letnie z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny szal! I piękne róże :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal jest przepiękny !!!
    Z tej włóczki robię portfeliki i takie mało ambitne rzeczy (bo innych nie potrafię:), ale nigdy nie natrafiłam na supełki czy cienką nitkę. Mam ją też w sprzedaży u siebie w pasmanterii od trzech lat i nikt nie zgłaszał takiego problemu. Może to była jakaś pechowa partia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...