sobota, 5 marca 2016

Szalona Piguła.


Ten tydzień był na prawdę szalony.
Dni uciekały jeden za drugim. Czas upływał mi na bieganiu między domem, pracą a szpitalem.
Dzisiaj sytuacja jest już częściowo opanowana. Pacjent szpital mógł opuścić, ale czekają go jeszcze dalsze zabiegi.
Jest jednak na tyle dobrze, że możemy dzisiaj świętować z moją Przyjaciółką jej urodziny.
Na tę okoliczność wyhaftowałam (dosłownie w biegu) szaloną Pigułę, którą oprawiłam jako pamiątkę.
Mam nadzieję, że wywoła ona uśmiech na twarzy Jubilatki, tym bardziej, że jest jej koleżanką po fachu :)










Zdrówka życzę na nadchodzący tydzień

Ola



18 komentarzy:

  1. Na moja koleżankę z farmacji mówiliśmy Piguła :D Przypomnniałaś mi ją, a odległe to czasy, studenckie :) Hafcik zacny i karteczka wesoła :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piguła przesympatyczna i wierszyk też. Dobry miałaś pomysł na rozweselenie kogoś, kto cierpi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesympatyczna karteczka,taka z ząbem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiątka świetna! Ja sama się uśmiechnęłam :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na haftowanie w biegu, to karteczka wyszła bardzo ślicznie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i cudowne życzenia. Oby się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak energetyczna karteczka -jest jednym z najlepszych leków ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Skäd wzięłaś taką boską Pigułę? Kartka jest fantastyczna!:) I życzenia godne powielania.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajną miałaś imprezkę, a prezentu zazdroszczę koleżance !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna kartka :-) Wspaniały prezent.
    Dużo zdrowia życzę Twojemu choremu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Superaśna ta karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj piękna, piękna! Pozdrawiam serdecznie Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uśmiechnęłam się na widok tej karteczki. Urocza:))) Na pewno przyjaciółka także się uśmiechała na widok wyhaftowanego obrazka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka REWELACYJNA! Pacjentowi życzę zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia dla pacjenta a karteczka po prostu boska Olu ;)
    Lubię takie z humorkiem ;) pozDrawiaM i słoneczka życzę :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...