piątek, 18 marca 2016

Zawieszki na Wielkanoc.


Na wielu blogach od dawna można spotkać świąteczne hafciki, karteczki, serwetki.
U mnie, jak zwykle wszystko opóźnione.
Plany mam wielkie, że wyhaftuję, że kartki zrobię, że jakieś jajka wyszydełkuję, że ..., że...
No cóż, nie wychodzi mi to za bardzo. Robi się wszystko bardzo powoli.
Póki co, mogę się tylko pochwalić szydełkowymi zawieszkami dla koleżanki.
Przedstawiam  kurę w towarzystwie dwóch zajęcy











Zawieszki powstały z kordonka Maxi na szydełku 1,1
Ich wielkość to 20 x 20 cm - kura,  oraz  16 x 16 cm - zające.

Myślę, że jeszcze karteczki uda się zrobić :) , to pokażę.

Aha, zrobiłam sobie dodatkowych 6 podkładek sznurkowych i tak mi się wydaje, że to jeszcze nie koniec.


Wszystkiego dobrego życzę w ten przedświąteczny czas
pozdrawiam

Ola.










16 komentarzy:

  1. Matulu, ale śliczne te zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Olu po długiej nieobecności mej - zawieszki są piękne aż mnie żal chwyta że ja tak nie potrafię szydełkować - uściskiślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze obrazki Olu, od razu świątecznie się zrobiło. Podkładek też już sporo zrobiłaś. Po tak licznych, małych formach pewnie coś dużego powstanie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne !!nie widziałam takich jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykłe zawieszki - po prostu cudowne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu zawieszki są bajecznie piękne. Pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zawieszki do okna - to jest myśl!
    Bardzo ładnie wygląda filet z tą koroneczką dookoła :)
    Miłego weekendu, Olu. Jestem ciekawa tych karteczek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu! Pomysł zawieszek to strzał w 10tke;-)Piękne,niebanalne,do wykorzystania na wiele sposobów.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zawieszki ,takiego wzoru to jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te zawieszki, takie bialuchne, eleganckie :) ja w tym roku jakos jeszcze nie mam pomyslu na dekoracje swiateczne. Moze mnie natchnie. Pozdrawiam 💗💖💚💙💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne.te.zawieszkitworza.niezwykly.klimat,gratuluje.i.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widzę te zawieszki w oknie, są super i dziękuję za sesję ze ślimaczkami :). Ja też w tym roku biednie z karteczkami, jajka mnie pochłonęły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...