wtorek, 3 maja 2016

Trochę biżuterii.



Moja Mama zamówiła sobie sznur koralikowy. Miał być złoty i błyszczący.
Wprawdzie do dnia mamy jeszcze trochę dni zostało, ale skorzystałam z wolnego i już go uplotłam.

Wykorzystałam koraliki Toho 11o i 8o i dzięki temu naszyjnik skręca jak spirala.









Mama będzie zadowolona. Wiem to na pewno.

Zrobiłam jeszcze jeden naszyjnik.
Tym razem wykorzystałam znaleziony przez siebie bursztyn i zakupione kiedyś szklane banieczki.





Taka prostota, ale cieszy. Ten wisior będzie mój :)

Na koniec chcę Wam pokazać jak na święta narodowe oświetlona jest dawna wieża ciśnień, a obecnie wieża obserwacyjna w moim mieście.




Pięknie to wygląda, prawda?

Dziękuję za wszystkie wspaniałe komentarze, które od Was otrzymałam. Serce mi się raduje.

Pozdrawiam wiosennie ie i bardzo slonecznie.
           Ola



18 komentarzy:

  1. Naszyjnik z bursztynem - przepiękny! Lubię bursztyn i sama bym taki naszyjnik chciała mieć:))Nawet zostało mi go jeszcze po przerobieniu bursztynowych korali na kolię. Tylko gdzie kupić taką buteleczkę? Ale to zapewne tylko moje marzenie, bo w zasadzie nie ośmielę się kopiować Twojego pomysłu na naszyjnik. Musi być jeden jedyny i niepowtarzalny - nieprawdaż?:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu, kliknij w tekście na szklane banieczki a znajdziesz się w sklepiku, w którym je kupiłam. Do przyklejenia czapeczki użyłam kleju "magic". Jeśli masz ochotę na podobny naszyjnik, to nic nie stoi na przeszkodzie. Ja się na pewno nie pogniewam, wręcz przeciwnie, będę się cieszyć, że mogłam kogoś zainspirować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za informacje:)) I za przyzwolenie:))

      Usuń
  3. Mama na pewno będzie zachwycona! Naszyjnik wyszedł pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba naszyjniki piękne choć każdy w innym rodzaju. Pomysł na wykorzystanie buteleczki i bursztynków wspaniały.Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten naszyjnik oj mama będzie zadowolona:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oba naszyjniki! mam podobny złoty i noszę go często bo pasuje do wszystkiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne biżuty!!!!łoooo...a kapciuszki z poprzedniech- superowe!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama na pewno będzie zadowolona:) a wisior z bursztynem po prostu rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisior jest obłędny ,szczególnie ,że jest taki fajnie kręcony :):)
    Wieża ciśnień robi wrażenie , ślicznie oświetlona :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. biżuteria iście królewska :)) pięknie Olu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna biżuteria :-) Najbardziej podoba mi się Twój nowy naszyjnik... śliczna jest banieczka z bursztynem :-)
    Wieża wspaniale oświetlona :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamina biżuteria super, a bursztynkowy naszyjnik piękny, też mam kilka takich w swoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria piękna! I mnie ostatnio po głowie chodzi coś do powieszenia...

    a wieża wygląda czarownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle koralików nawlec na naszyjnik, to nie lada poświęcenie,ale się opłaciło, wygląda świetnie. Wisior oryginalny,chociaż podobno bursztyn ma działanie lecznicze,kiedy styka się ze skórą. Pięknie Ci wychodzi biżuteria- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna biżuteria bardzo podobają mi się ta technika którą wykonałaś naszyjnik (nie jestem w temacie) ale niestety nie umiem takich robić. Bursztynowy naszyjnik też jest uroczy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie noszę biżuterii ale nie znaczy, że moje oko nie jest wrażliwe na jej piękno. Wszystko cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Ja stale podziwiam takie prace, gdyż sama nie mogę zrobić ze względu na oczy:) Szkoda, że nie jestem Twoją Mamą, naszyjnik i mi się podoba:))) Ciekawa jestem ile metrów koralików nawlokłaś.
    Drugi naszyjnik równie piękny, oryginalny dzięki tej buteleczce z bursztynami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...