sobota, 15 października 2016

Coś na kiermasz bożonarodzeniowy.


Sama w to nie wierzę, że ja zaczęłam już haftować gwiazdkowe motywy. To do mnie niepodobne. Tyle czasu do przodu, no, no...


Są to drobne hafciki, które wykorzystałam do ozdobienia bilecików do prezentów. Bileciki powędrują na kiermasz bożonarodzeniowy do przedszkola Lenusi.



Na kiermasz powędrują też choinki zrobione z filcowej tasiemki, koralików i dzwoneczków.




Dorzucę jeszcze kilka gwiazdek z białego kordonka



Taka paczuszka misz-masz może się komuś spodoba a nam spodobają się inne rzeczy na kiermaszu przedszkolnym. Pieniążki przekazane będą na potrzeby przedszkolaków - wyjazdy, zabawki, prezenciki urodzinowe.


Zatem akcję "Gwiazdka 2016" uważam za otwartą.

Z pozdrowieniami
      Ola



22 komentarze:

  1. Piękne rzeczy- sama bym kupiła:-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka poczyniłaś :) Zejdą na kiermaszu jak ciepłe bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent:))sama bym taki przygarnęła:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł. Piękne te bileciki prezentowe a śnieżynki zachwycające. Powodzenia na kiermaszu aby jak najwięcej się rzeczy sprzedało:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny początek sezonu świątecznego ! Czuję, że wszystkie drobiazgi będą hitem kiermaszu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lenka ma szczęście, że ma taką zdolną Babcię :) Bardzo pomysłowe bileciki. Na pewno kiermasz się uda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i pomysłowe są te prezenciki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Mam nadzieję, że szybciutko się rozejdą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno się sprzedadzą - są tak piękne, że sama bym kupiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne rzeczy!
    Sama kiedyś popełniłam takie bileciki, ale zawsze by się przydało więcej :)
    Zapewne szybko się sprzeda, bo same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko piękne i perfekcyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, muszę Ci powiedzieć, że tymi bilecikami mnie zainspirowałaś i od razu przyznaję, że je odgapię! No są cudne! I podoba mi się to, że są takie tematyczne, w jednym kolorze, na szarym papierze. W dobrym guście Mój klimat :)
    Zresztą cała reszta Twoich podarków jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności. Pójdą jak ciepłe bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super świąteczny wpis, wspaniałe bileciki i wiadomo śnieżynki i choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ło matko, ależ to cudowności !!!!!!! Sama bym nabyła takie bileciki. Pozdrawiam bardzo serdecznie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności ! Wspaniałe prace na kiermasz :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...