wtorek, 5 września 2017

Urodzinowe pamiątki.


Tak się u mnie dziwnie składa, że jak robię haftowane karteczki, to po kilka na jedną okazję.
Jak jest sezon na chrzciny, to kilka pod rząd.
Jak śluby, to oczywiście nie jedna pamiątka, tylko kilka.
Jak święta i komunie, to wiadomo samo przez się, że karteczek jest wiele.
Teraz pora na urodzinowe karteczki. Oczywiście od razu dwie.

Pierwsza powstała dla mojego Kuzyna, zapalonego wędkarza.
Wybrałam odpowiedni wzorek, wyhaftowałam i przyszyłam złotą rybkę. Dodałam od siebie odpowiednie życzenia i oprawiłam całość w formie kartki.







Teraz wiem, że karteczka będzie zdobić ścianę w jego pokoju. Łezka się zakręciła w oku. Właśnie dla takich chwil warto tworzyć takie małe dziełka.

Drugą karteczkę zrobiłam dla koleżanki z pracy, której nie wiedzieć kiedy, stuknęły okrągłe urodzinki.
Mówiła, że czeka na karteczkę urodzinową, bo ma zamiar ją oprawić i miejsce na nią już ma.
Ewuń, mówisz - masz :)







Wiem, że obdarowani doceniają wkład włożony w realizację tych pamiątek.
Serducho się raduje kochani.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających na mój blog traktowany ostatnio trochę po macoszemu.
Dzięki za wszystkie komentarze.
Niedługo pojawiam się następną częścią Mini SAL BB.
            Ola





16 komentarzy:

  1. cudne kartki :). też uwielbiam je robić, aby sprawić innym przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki, zwłaszcza ta dla wędkarza zauroczyła mnie pomysłem i wykonaniem. Też zdarzyło mi się jak ktoś oprawił i powiesił na ścianie kartkę ode mnie, serducho się raduje od takich chwil :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne karteczki! Piękne hafty super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te Twoje haftowane karteczki i nie dziwi mnie że będą one w szczególny sposób przechowywane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki.Eleganckie i skromne. Będą stanowiły niezwykłą pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta karteczka z wędkarzem! Bardzo udana męska wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i wyjątkowe karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cierpliwośc, wyobraźnia, talent, cudowne ręce.... Kartki jedyne i niepowtarzalne. Podziwiam i pozdrawiam w zachwycie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kartki maja jak zwykle dużo wdzięku.:) Świetnie się tworzy kartki dla kogoś, kto ma jakieś hobby - ten wędkarz jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z wędkarzem r e w e l a c y j n a !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i jak zwykle niezwykle starannie wykonane prace, Olu :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu, prześliczne hafciki-kartki. Dla wędkarza ze złotą rybką... na pewno spełni marzenia:)
    Hafcik z kwiatuszkami jest bardzo delikatny jak mgiełka. Jakby był malowany akwarelkami:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne są, bardzo mi się podoba ta z rybką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...