niedziela, 11 lutego 2018

Choinka 2018 - luty.



Mamy już prawie połowę lutego, czas zatem pokazać kolejne karteczki, które powstały w zabawie u Kasi.

Tym razem do kartek użyłam hafciki z trzema spośród dziewięciu reniferów Św. Mikołaja.
Te niestrudzone i przemiłe stworzenia spokojnie będą czekać do grudnia, aby pofrunąć z życzeniami do tych, co byli grzeczni przez cały rok.
Reniferom założyłam na szyję dzwoneczki, aby było je słychać z daleka.

Popatrzcie


















Styczniowe prace można obejrzeć na stronie xgalaktyki, tam również linkujemy prace lutowe.
Choinka 2018

Zachęcam do zaglądania.

~~~~~~

Przypominam o mojej akcji - Karteczki dla Was

Karteczka ode mnie dla Was

Jeżeli macie ochotę otrzymać ode mnie kartkę zostawcie komentarz pod tym postem TUTAJ

Pozdrawiam gorąco
            Ola








29 komentarzy:

  1. O rajusiu, ale śliczne kartki! Reniferki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama buzia się uśmiecha do tych fajnych reniferków! Cudności:) Piękne karteczki Olu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takie uwielbiam , Olu cudne są :) Wszystkiego najlepszego za wczoraj bo mi migło na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wzorki na kartę wybrałaś. Świetne karty wyszły. - pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczne karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne, super pomysł z tymi dzwoneczkami

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne karteczki zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacjaaaaaaa😵😵😵😵💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze reniferki, słychać u mnie jak dzwonią dzwoneczki i stukają kopytka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Renifery są the best! Świetny pomysł z tymi dzwoneczkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! W gazetce chyba były wykonane na podusi, ale wersja karteczkowa przemawia do mnie równie mocno. Zresztą kto by takich słodziaków nie polubił :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!
    Ja kiedyś zrobiłam 3 karteczki z tymi rogaczami (na blogu nie pozakazywane), są świetne :)
    I super pomysł z przyszyciem dzwoneczków.

    OdpowiedzUsuń
  13. Renifery to bardzo wdzięczny temat ☺ Kartki pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki, hafciki rozbrajające, dodane dzwoneczki super, ale i napisy bardzo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki! Super wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozpływam się nad urodą tych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Renferki słodziaczki, cudne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie suuuper, aż mi się buzia sama do nich śmieje, już same haftowane szaliczki dodają im uroku, a te dzwoneczki tylko pięknie dopełniają całości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ słodziaki - bardzo fajne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem ! Wielkanoc za pasem, a tu przygotowania do Bożego Narodzenia😊 Podziwiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki, Olu!
    Uwielbiam te reniferki :-)
    Też mam je na koncie - w ramach "Choinki 2016" wyszyłam wszystkie 9 i zrobiłam girlandę do pokoju synka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przesłodkie, cudne reniferki !
    Oj, żeby mnie ktoś kiedyś takim cudem uszczęśliwi :D
    Pozdrawiam słonecznie
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy komplecik kartek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniferki są odjazdowe. Zawsze chciałam je wyhaftować! Twoje kartki, Olu, jak zwykle wyszły wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...