piątek, 9 lutego 2018

W dniu urodzin - kartka.



Karteczka zamówiona przez moją koleżankę dla jej cioci, pewnej miłej,starszej pani.
Ciocia kończy właśnie 18 lat 😊, zatem karteczka powinna pasować do wieku i nie być zbyt wyskokowa     a raczej elegancka w swej prostocie.
Wybrałam haft, który kiedyś wykorzystałam już na kartki, i który bardzo mi się podoba.
Oprawiłam go trochę inaczej niż kiedyś, oprócz wiśniowej wstążki, która jest ożywiającym akcentem, dodałam trochę brązu i voila.
Zapraszam do oglądania, będzie dużo zdjęć















Zastanawiamy się z koleżanką czy dodać cyferki, aby zaznaczyć, które to urodziny. Jesteśmy w rozkroku, bo fajnie z cyferkami, ale bez cyferek może  ... trochę ... fajniej.
Jakie jest Wasze zdanie?  Może pomożecie nam w podjęciu decyzji.

Dziękuję za przemiłe komentarze pod moją smerfetką.
Pozdrawiam.   Udanego weekendu.
      Ola.





15 komentarzy:

  1. Olu te twoje karteczki są prześliczne.
    Ja bym dodała ,myślę ze ciocia się nie obrazi .A karteczka jest robiona ręcznie specjalnie dla niej na jej 88 urodziny .Piękny wiek .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi np pasowałoby bez liczby lat:)) Jeśli człowiek czuje się młodo, energicznie w tym wieku, to po co przypominać o tym?
    W to miejsce wkleiłabym coś innego, bo faktycznie w tej pierwszej coś brakuje... ale to tylko moje zdanie; piękny, kwiatowy haft i ta precyzja jego wykonania!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka, bardzo stylowa, subtelna. Sama chciałabym taką dostać.:) Obie wersje podobają mi się, ale z cyferkami jest dla konkretnej osoby, bez - uniwersalna, zatem dałabym z cyferkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna karteczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna i bardzo fajnie sfotografowana. Te na łonie natury to moi faworyci - super :)
    Ja nie dodawałabym już cyferek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczności nam tu pokazałaś, zauroczyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft na karteczce! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna!!! i perfekcyjna w każdym detalu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest prześliczna! Taka i taka wersja mi się podoba, chociaż z cyferkami na kartce jest trochę tłoczno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta karteczka :)
    Też bym miała dylemat z tymi cyferkami, ale chyba jednak bym z nich zrezygnowała, albo dodała nieco mniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła Ci ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego!!! Prześliczna kartka , elegancka i z uczuciem. Haft mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancka. Obie wersje fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, wspaniale wykonane. Z tego co wiem to osoby w wieku dojrzałym bardzo lubią własnoręcznie wykonane upominki. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...