czwartek, 7 czerwca 2018

Ślub, ślub i ślub.



Jutro ślub i wesele, a tu ...  uf... jak gorąco.

Jeśli chodzi o wzory ślubne, to prawie wszystko już było, no ale ile można wymyślać. To co ładne się podoba i jest często na hafciarskiej tapecie.
Dzisiaj - para młoda razy dwa (wzory znane) i serce w sercu (to jest nowość).

Ktoś ma ochotę popatrzeć?
Zapraszam


















Pozdrowienia dla tych, którzy tutaj jeszcze zaglądają i dotrwali do końca tej galerii 😃
Do zobaczenia niebawem.
       Ola.




24 komentarze:

  1. Piekne są te karteczki, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki - z pewnością będą wspaniałą pamiątką.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, wykonane z wielką starannością! I to serduszko z supełków... CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tak piękne kartki można patrzeć bez przerwy.☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne te karteczki ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku !!! Te kartki są przepiękne !!! Najbardziej podoba mi się ta z humorem, czyli z tańczącą parą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki! Serce w sercu śliczne. Piękny efekt dają supełki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu piękne! Mnie się tak łatwo nie znudzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszej chwili myślałam, ze to zdjęcia lub obrazki:)
    cudne hafty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem podziwiam Twój kunszt haftowania!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne a ta z różą w zębach rewelacyjna. Łączenie haftu z dodatkami wypadło świetnie, bardzo oryginalnie i nadało mu dodatkowego uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey There. I found your weblog the usage of msn. That is a really neatly written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to read extra of your helpful info.

    Thanks for the post. I will certainly comeback.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze podziwiam Twój hafciarski kunszt! Cudne, delikatne prace i piękne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie wykonane! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne karteczki!
    Wszystkie perfekcyjnie wykonane!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne te Twoje karteczki, w oryginalnej technice.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ zapachniało na blogu lawendą :) a kartki prześliczne. pozdrowionka Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Monika i Piotr, jak to znajomo brzmi ☺.
    Prześliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły! Ja dopiero jestem na etapie planowania całej uroczystości, także do tak ważnych szczegółów mi daleko. Najpierw muszę podjąć decyzję czy reportaż ślubny ma być tylko z właściwego dnia ślubu, czy również z poprawin i sesji plenerowej. Jeszcze nie mam o tym pojęcia, ale zostało mi kilka dni na przemyślenia :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysły! Miałam niedawno ślub i dostałam właśnie taką kartkę od kolegów i koleżanek z pracy - wsadzona była do koperty z logo firmy i całokształt wyglądał naprawdę cudownie. Jest to niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wpis.
Może nie na każdy odpowiem, ale każdy z uwagą przeczytam.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...